Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Budzyński Wojciech
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Zarządzanie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
"Wizerunek firmy" to kompendium wiedzy o współczesnych metodach kształtowania opinii na temat firmy. Myślą przewodnią książki jest twierdzenie, iż wizerunek firmy jest jednym z najważniejszych czynników wzrostu jej wartości. W tym kontekście Autor omawia podstawowe problemy związane z ustanawianiem odpowiednich relacji pomiędzy marketingiem, promocją, public relations a zarządzniem wizerunkiem, prezentuje reguły planowania strategicznego i operacyjnego oraz sposoby postępowania w sytuacjach kryzysowych, uczy właściwego komunikowania się ze światem zewnętrznym, a zwłaszcza z mediami. Analizując kwestię zarządzania wizerunkiem w odniesieniu do przemian cywilizacyjnych (globalizacyjnych i technologicznych),przewiduje możliwe kierunki rozwoju tej dziedziny w Polsce i na świecie.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej