Budzyński Wojciech
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(5)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1670)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Budzyński Wojciech
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(654)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Popławska Anna (filolog)
(521)
Roberts Nora (1950- )
(518)
Christie Agatha (1890-1976)
(514)
Kochanowski Jan
(505)
Drewnowski Jacek (1974- )
(496)
Cartland Barbara
(493)
Zarawska Patrycja (1970- )
(491)
Steel Danielle (1947- )
(482)
Shakespeare William
(471)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(469)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(430)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Włodarczyk Barbara
(378)
Prus Bolesław (1847-1912)
(372)
Shakespeare William (1564-1616)
(369)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(346)
May Karl
(345)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(321)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(313)
Zimnicka Iwona (1963- )
(312)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(302)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
London Jack
(298)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
King Stephen (1947- )
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Disney Walt (1901-1966)
(282)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(281)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Fabianowska Małgorzata
(265)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(265)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Coben Harlan (1962- )
(257)
Szulc Andrzej
(253)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(252)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(251)
Marciniakówna Anna
(247)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(243)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Austen Jane
(233)
Webb Holly
(233)
May Karol
(232)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Tuwim Julian (1894-1953)
(230)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Szal Marek
(218)
Balzac Honoré de
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Ochab Janusz (1971- )
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(213)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(212)
Kipling Rudyard
(212)
Rzehak Wojciech
(212)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Zarządzanie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
"Wizerunek firmy" to kompendium wiedzy o współczesnych metodach kształtowania opinii na temat firmy. Myślą przewodnią książki jest twierdzenie, iż wizerunek firmy jest jednym z najważniejszych czynników wzrostu jej wartości. W tym kontekście Autor omawia podstawowe problemy związane z ustanawianiem odpowiednich relacji pomiędzy marketingiem, promocją, public relations a zarządzniem wizerunkiem, prezentuje reguły planowania strategicznego i operacyjnego oraz sposoby postępowania w sytuacjach kryzysowych, uczy właściwego komunikowania się ze światem zewnętrznym, a zwłaszcza z mediami. Analizując kwestię zarządzania wizerunkiem w odniesieniu do przemian cywilizacyjnych (globalizacyjnych i technologicznych),przewiduje możliwe kierunki rozwoju tej dziedziny w Polsce i na świecie.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją.Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeń czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki. *** Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm. Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego. Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych, szczegółowo omawia:• uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów handlowych,• ryzyka związane z zawieraniem umów,• zasady poszukiwania partnera handlowego i oceny jego wiarygodności,• zawieranie umów w formie oferty,• ustalanie bazy dostaw (według Incoterms i innych zwyczajów),• uzgadnianie warunków płatności,• negocjowanie i formułowanie ogólnych warunków i zasadniczych klauzul umowy,• zabezpieczanie i dochodzenie roszczeń,• wykorzystanie taktyk negocjacyjnych.Kontynuację poruszonych w książce problemów można znaleźć na stronach: wojciechbudzynski.pl oraz profo.pl.Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą. Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, uniknąć zagrożeń wynikających z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystepny i uporządkowany.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku. Działania public relations cały czas się zmieniają, ponieważ zmieniają się media. Rewolucyjne okazało się rozpowszechnienie internetu, a później portali społecznościowych. Sprowadzenie public relations do przedsięwzięć realizowanych wyłącznie w internecie byłoby jednak nieporozumieniem. Nie sprawdziły się prognozy, że tradycyjny PR się kończy. Rację natomiast mieli ci, którzy wskazywali na potrzebę synergii pomiędzy tradycyjnymi technikami PR a nowymi mediami. Książka pozwoli nie tylko pogłębić wiedzę na temat technik public relations, ale także poznać zasady praktycznego działania. Zawarte są w niej informacje na temat współpracy z mediami, dziesiątki technik radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy oraz zasady przygotowywania materiałów prasowych; ponadto omówiono działania, jakie trzeba podjąć w odniesieniu do wydawnictw firmowych i organizacji imprez firmowych, zasady zawierania umów sponsorskich, wykorzystania internetu i radzenia sobie z sytuacją kryzysową w celu ochrony wizerunku firmy. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych techniki metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. *** Dr Wojciech Budzyński – autor jednej z pierwszych książek na temat public relations w języku polskim. Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych oraz kształtowania wizerunku firm. Prowadzi z tego zakresu wykłady w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca ministra gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Prowadził negocjacje handlowe na wszystkich siedmiu kontynentach. Jest autorem ponad 50 książek, wydanych w kraju i za granicą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajo-wego oraz międzynarodowego transportu towarów, a także do małych i średnich przedsiębiorców, oferując im w jak najprostszy sposób podstawową wiedzę organizacyjną i handlową na temat szeroko rozumianej współpracy ze spedytorem czy przewoźnikiem. W zakresie wiedzy handlowej przedsiębiorcy znajdą informacje, jak analizować rynek transportowy, znaleźć właściwych spedytorów czy przewoźników, wynegocjować z nimi dogodne stawki za świadczone usługi lub ustalić warunki umów o świadczenie usług spedycyjnych. Na etapie zawierania umów przedsiębiorcy będą mogli wesprzeć się książką przy szukaniu właściwych zabezpieczeń i ograniczaniu ryzyka wynikającego ze współpracy z partnerem z rynku transportowo-spedycyjno-logistycznego (tzw. branży TSL) i zmiennej sytuacji rynkowej. Autor książki przekazuje ponadto praktyczne informacje o tym, jak posługiwać się dokumentami spedycyjnymi i transportowymi, a także jak przygotować listy przewozowe, gdy trzeba będzie złożyć je w banku, rozliczając umowę handlową tzw. akredytywą dokumentową. Ze względu na skalę reklamacji z tytułu szkód w transporcie autor starał się w szczególności rozbudować informacje na ten temat. W związku z tym, że skuteczne reklamacje transportowe powinny być właściwie przygotowane już na etapie wykrycia wad, a także wymaga się przestrzegania przy ich zgłaszaniu odpowiednich terminów i procedur, autor przedstawił właściwe uregulowania, pojawiające się na ten temat w konwencjach przewozowych czy ustawach. Dokładna analiza systemu uwarunkowań prawnych i zwyczajowych dotyczących usług transportowych oraz spedycyjnych ma umożliwić przedsiębiorcom prawidłowe uzasadnienie składanych reklamacji czy ich dochodzenie na dalszych etapach procesu reklamacyjnego. Wiele przedstawionych w książce koncepcji starano się wyjaśnić przykładami. Przykłady są tu też ilustracją problemów transportowych, pojawiających się w firmach różnej wielkości. W większości zawierają one metody rozwiązywania tych problemów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny. I tu pojawia się problem - jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę. We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym - w szczególności - zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniemi oceną dostawców, a typową realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcjii ewentualnie - dochodzeniu reklamacji. Zakupy w przedsiębiorstwie to praktyczny poradnik dla kupujących:- jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości?- jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem i wartościowym partnerem biznesowym?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej