Mies.
1996, nr 1 (stycz.)-.
Od 2006, nr 9 podtyt.: wiedza - energia działania.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Wypożyczalnia:
2001
nr 11 (45), 2002
nr 1 (47), nr 2 (48), nr 3 (49), nr 4 (50), nr 5 (51), nr 7 (53), nr 8 (54), nr 9 (55), nr 10 (56), nr 11 (57), nr 12 (58), 2003
nr 1 (59), nr 2 (60), nr 4 (62), nr 5 (63), nr 8 (66), nr 9 (67), nr 10 (68), nr 12 (70), 2004
nr 1 (71), nr 3 (73), nr 4 (74), nr 5 (75), nr 6 (76), nr 7 (77), nr 8 (78), nr 9 (79), nr 10 (80), nr 11 (81), nr 12 (82), 2005
nr 1 (83), nr 2 (84), nr 3 (85), nr 4 (86), nr 5 (87), nr 6 (88), nr 7 (89), nr 8 (90), nr 9 (91), nr 10 (92), nr 11 (93), nr 12 (94), 2006
nr 1 (95), nr 2 (96), nr 3 (97), nr 4 (98), nr 5 (99), nr 6 (100), nr 7 (101), nr 8 (102), nr 9 (103), nr 10 (104), nr 11 (105), nr 12 (106), 2007
nr 1 (107), nr 3 (109), nr 4 (110), nr 5 (111), nr 6 (112), nr 7 (113), nr 9 (115), nr 10 (116), nr 11 (117), nr 12 (118), 2008
nr 1 (119), nr 2 (120), nr 3 (121), nr 4 (122), nr 5 (123), nr 6 (125), nr 7 (126), nr 8 (127), nr 9 (128), nr 10 (129), nr 11 (130), nr 12 (131), 2009
nr 1 (131), nr 2 (132), nr 3 (133), nr 4 (134), nr 5 (135), nr 6 (136), nr 7 (137), nr 8 (138), nr 9 (139), nr 10 (140), nr 11 (142), nr 12 (143), 2010
nr 1 (143), nr 2 (144), nr 3 (145), nr 4 (146), nr 5 (147), nr 6 (148), nr 7 (149), nr 8 (150), nr 9 (151), nr 10 (152), nr 11 (153), nr 12 (154), 2011
nr 1 (155), nr 2 (156), nr 3 (157), nr 4 (158), nr 5 (159), nr 6 (160), nr 7 (161), nr 8 (162), nr 9 (163), nr 10 (164), nr 11 (165), nr 12 (166), 2012
nr 1 (167), nr 2 (168), nr 3 (169), nr 4 (170), nr 5 (171), nr 6 (172), nr 7 (173), nr 8 (174), nr 9 (175), nr 10 (176), nr 11 (177), nr 12 (178), 2013
nr 1 (179), nr 2 (180), nr 3 (181), nr 4 (182), nr 5 (183), nr 6 (184), nr 7 (185), nr 8 (186), nr 9 (187), nr 10 (188), nr 11 (189), nr 12 (190), 2014
nr 1 (191), Wsparcie sprzedaży na rynku B2B, nr 1 (191), Wsparcie sprzedaży na rynku B2B, nr 2 (192), Design thinking w marketingu, nr 2 (192), Design thinking w marketingu, nr 3 (193), Zaangażowanie klienta w markę, nr 3 (193), Zaangażowanie klienta w markę, nr 4 (194), Personalizacja przekazów marketingowych, nr 4 (194), Personalizacja przekazów marketingowych, nr 5 (195), Pokolenia silver tsunami, nr 5 (195), Pokolenia silver tsunami, nr 6 (196), Jak kuchnia zmienia marketing, nr 6 (196), Jak kuchnia zmienia marketing, nr 7 (197), Klienci w nowych mediach, nr 7 (197), Klienci w nowych mediach, nr 8 (198), Naturalny, ekologiczny marketing, nr 8 (198), Naturalny, ekologiczny marketing, nr 9 (199), Celność reklamy, nr 9 (199), Celność reklamy, nr 10 (200), Marketing i rodzina, nr 10 (200), Marketing i rodzina, nr 11 (201), Sztuka emocjonalnego brandingu, nr 11 (201), Sztuka emocjonalnego brandingu, nr 12 (202), Czas content marketingu, nr 12 (202), Czas content marketingu, 2015
nr 1 (203), Konsument w sklepie, nr 1 (203), Konsument w sklepie, nr 2 (204), Perspektywiczne zarządzanie marką, nr 2 (204), Perspektywiczne zarządzanie marką, nr 3 (205), Stereotypy w reklamie, nr 3 (205), Stereotypy w reklamie, nr 4 (206), My i decyzje zakupowe w sieci, nr 4 (206), My i decyzje zakupowe w sieci, nr 5 (207), Personalizacja w marketingu, nr 5 (207), Personalizacja w marketingu, nr 6 (208), Chwyliwe teksty reklamowe, nr 6 (208), Chwyliwe teksty reklamowe, nr 7 (209), Digitalny storytelling, nr 7 (209), Digitalny storytelling, nr 8 (210), Szybki marketing do młodych, nr 8 (210), Szybki marketing do młodych, nr 9 (211), Społeczna wartość marki, nr 9 (211), Społeczna wartość marki, nr 10 (212), Jak używać emocji w marketingu, nr 10 (212), Jak używać emocji w marketingu, nr 11 (213), Marketing decydującej chwili, nr 11 (213), Marketing decydującej chwili, nr 12 (214), Konsument przewidywalnie nieracjonalny, nr 12 (214), Konsument przewidywalnie nieracjonalny, 2016
nr 1 (215), Lojalność w internecie, nr 1 (215), Lojalność w internecie, nr 2 (216), Projektowanie doświadczeń klientów, nr 2 (216), Projektowanie doświadczeń klientów, nr 3 (217), Human to human marketing, nr 3 (217), Human to human marketing, nr 4 (218), Jak wywołać i mierzyć emocje, nr 4 (218), Jak wywołać i mierzyć emocje, nr 5 (219), Strategie marketingowe na nowe czasy, nr 5 (219), Strategie marketingowe na nowe czasy, nr 6 (220), Na tropie insightów w digitalu, nr 6 (220), Na tropie insightów w digitalu, nr 7 (221), Omnichannel commerce, nr 7 (221), Omnichannel commerce, nr 8 (222), Błędy w marketingu, nr 8 (222), Błędy w marketingu, nr 9 (223), Audyt marketingu bez stresu, nr 9 (223), Audyt marketingu bez stresu, nr 10 (224), Popyt malejący, nr 10 (224), Popyt malejący, nr 11 (225), Wynajmij eksperta... albo zgiń!, nr 11 (225), Wynajmij eksperta... albo zgiń!, nr 12 (226), Sojusz marketingu i sprzedaży dla dobra przychodów, nr 12 (226), Sojusz marketingu i sprzedaży dla dobra przychodów, 2017
nr 1 (227), Jak zdobyć uwagę klientów, nr 1 (227), Jak zdobyć uwagę klientów, nr 2 (228), Nowoczesna ponadobsługa klienta, nr 2 (228), Nowoczesna ponadobsługa klienta, nr 3 (229), Słowa: paliwo dzisiejszego marketingu, nr 3 (229), Słowa: paliwo dzisiejszego marketingu, nr 4 (230), Sterowanie marketingiem, nr 4 (230), Sterowanie marketingiem, nr 5 (231), Systemy IT dla marketingu, nr 6 (232), Obniżanie kosztów marketingu, nr 6 (232), Obniżanie kosztów marketingu, nr 7 (233), Content - wyższa szkoła jazdy, nr 7 (233), Content - wyższa szkoła jazdy, nr 8 (234), Odświeżenie strategii i marki, nr 9 (235), Mediaplany na rok i dłużej, nr 10 (236), Nowoczesne wskaźniki marketingowe, nr 10 (236), Nowoczesne wskaźniki marketingowe, nr 11 (237), Martech, czyli marketingowe IT w praktyce, nr 11 (237), Martech, czyli marketingowe IT w praktyce, nr 12 (238), Urozmaicony marketing B2B, 2018
nr 1 (239), Zyskowne okazje na czasie, nr 2 (240), Kiedy content zamiast reklamy, nr 3 (241), Czas influencerów, nr 4 (242), Marketing lifestyle'owy, nr 5 (243), Growth hacking. Skąd wziąć klientów?, nr 6 (244), nr 7 (245), Oblicza kreatywności, nr 8 (246), Popcorn marketing, nr 9 (247), Jak marketer zdobywa wiedzę, nr 10 (248), Content i social. Eksperckie porady, nr 11 (249), Po co marketerowi user experience, nr 12 (250), Jak optymalizować marketing, 2019
nr 1 (251), Badania marketingowe - co musisz wiedzieć, nr 2 (252), Big rock content - jak go tworzyć i wykorzystywać, nr 3 (253), Mistrzostwa brandingowe - rywalizacja elementów budujących markę, nr 4 (254), Dobre strategie w social mediach są proste, nr 5 (255), Kreatywne chwyty i praktyki w marketingu, nr 6 (256), Zaufanie jak kotwica, nr 7 (257), Mistrzostwa leadowe - 10 narzędzi w szrankach, nr 8 (258), Ta ważna persona w marketingu, nr 9 październik/listopad (259), Dobry design na szybko, nr 10 (260), Content punktowy ma się dobrze, nr 11 (261), W szklanej kuli marketingu