Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(61)
Forma i typ
Książki
(61)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(68)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(8)
Dział Książki Obcojęzycznej
(6)
Dział Terenowy
(2)
Czytelnia Naukowa
(26)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 8
(4)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 13
(6)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(1)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Gruszkowski Tomasz
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
White Roderick
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamczyk Joanna
(1)
Bailey Helen (1964-2016)
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Behrens Gerold
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Bowers Thomas A. (1942- )
(1)
Bronowicz-Hossain Monika (1987- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
D'Almeida Fabrice
(1)
Daniluk Włodzimierz
(1)
Dare Bill
(1)
Dennison Dell
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fletcher Alan D. (1940- )
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Grossmann Agnès (1964- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Haefner James E
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kawalec Monika
(1)
Kiereś Emilia
(1)
Kowalska Ewa (pedagogika)
(1)
Kowalski Mirosław (pedagog)
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Król Hanna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kwiatkowski Robert
(1)
Lane W Ronald (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Loska Magdalena
(1)
Mahon Nik
(1)
Mirska Julita
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nelson Carol
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patten Dave
(1)
Roberts Nora (1950- )
(1)
Roman Kenneth (1930- )
(1)
Rotzoll Kim
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Sagan Robert
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Skubisz Ryszard (1950- )
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Sęk Bożena
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tobey Linda
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wasilewski Piotr
(1)
Williams Alma
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(57)
angielski
(4)
Odbiorca
18+
(1)
9-13 lat
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Kobieta
(4059)
Przyjaźń
(3317)
Rodzina
(2825)
Miłość
(2779)
Literatura polska
(1997)
Reklama
(-)
Tajemnica
(1957)
Nastolatki
(1773)
Śledztwo i dochodzenie
(1770)
Zabójstwo
(1610)
II wojna światowa (1939-1945)
(1569)
Relacje międzyludzkie
(1559)
Język angielski
(1555)
Historia
(1305)
Magia
(1284)
Dzieci
(1275)
Rodzeństwo
(1135)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1074)
Zwierzęta
(1063)
Relacja romantyczna
(1053)
Życie codzienne
(1021)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(973)
Pisarze polscy
(934)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(836)
Uczucia
(823)
Władcy
(822)
Ludzie a zwierzęta
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(789)
Pamiętniki polskie
(785)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(748)
Chłopcy
(741)
Polacy za granicą
(718)
Osoby zaginione
(695)
Policjanci
(692)
Uprowadzenie
(687)
Psy
(668)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(643)
Boże Narodzenie
(642)
Arystokracja
(633)
Polityka
(614)
Samotność
(610)
Zakochanie
(600)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(578)
Dziennikarze
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(532)
Śmierć
(523)
Koty
(517)
Poszukiwania zaginionych
(517)
Politycy
(514)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Wybory życiowe
(508)
Dojrzewanie
(503)
Zemsta
(485)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(472)
Lekarze
(469)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Ojcowie i córki
(437)
Zdrada
(437)
Pisarze
(436)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Chrześcijaństwo
(409)
Mężczyzna
(409)
Dziadkowie i wnuki
(406)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Obyczaje i zwyczaje
(399)
Katolicyzm
(397)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(377)
Marzenia
(370)
Władza
(370)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(344)
Zabójstwo seryjne
(343)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręczniki
(3)
Encyklopedia
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Powieść
(2)
Biografia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Harlequin Kolekcja, ISSN 1642-3836 ; 5)
Brookes Gordon, młoda ambitna reżyserka, kieruje się w życiu niezłomnymi zasadami, z których główna brzmi: nie mieszać spraw prywatnych z zawodowymi. Kiedy podczas realizacji reklamy poznaje przystojnego bejsbolistę, idola kibiców Parka Jonesa, traci dla niego głowę, a dawne zasady biorą w łeb. Na szczęście miłość rządzi się własnymi prawami. Tylko jak dwie silne indywidualności, z których każda odczuwa potrzebę dominacji nad partnerem, zdołają stworzyć zgrany duet?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ogilvy - król Madison Avenue / Kenneth Roman ; przekład Agnieszka Rogalińska. - Warszawa : Studio EMKA, copyright 2010. - 311 stron, [8] stron tablic : ilustracje ; 23 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Tyt. oryg.: The king of Madison Avenue.
Niepublikowane teksty Davida Ogilvy'ego s. 257-270.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie jest to pierwsza książka o reklamie na naszym rynku. Co więcej, jesteśmy świadkami wzrostu liczby publikacji o tym szczególnym obszarze marketingu. Żadna z wcześniejszych publikacji nie ma jednak cech opracowania kompleksowego. Tymczasem Autorzy zebrali i uporządkowali wszystkie podstawowe problemy, które składają się na filozofię, metody i techniki współczesnej reklamy. Książka oparta jest na wnikliwych studiach literaturowych oraz zawiera bagaż osobistych doświadczeń Autorów, zebranych w wyniku wielu prac badawczych i doradczych prowadzonych w różnych organizacjach. Wyraźne jest też dążenie do integracji dorobku reklamy mieszczącego się w różnych dyscyplinach : antropologii, psychologii, grafice, teorii informacji.[taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (2 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy / Wacław Šmid. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 317 stron ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Język reklamy w komunikacji medialnej.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas, jako konsumentów, wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W sensie komunikowania, a komunikowania biznesowego przede wszystkim, należy uwzględnić elementy nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągnięcie ręki, język literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.). Istnieje ogromny potencjał języka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który „mówi" nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że „posiłek bez wina to jak dzień bez słońca" zamiast nagabywania typu „podaruj sobie odrobinę luksusu"! Komunikat, aby był skuteczny, musi być przyjazny i sympatyczny (nie pompatyczny). A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny. O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka „Język reklamy".[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierowanie coraz bardziej złożonymi zjawiskami występującymi na rynku wymaga posługiwania się licznymi instrumentami ekonomicznymi, do których należy również reklama. W gospodarce socjalistycznej najważniejszym celem reklamy jest sterowanie konsumpcją zgodnie z interesem społecznym oraz kształtowanie opinii i postaw konsumentów zgodnie z zasadami rozwoju społeczeństwa socjalistycznego. Wychodząc z tego założenia autorzy podejmują próbę omówienia zarówno teoretycznych, jak i praktycznych problemów związanych ze stosowaniem reklamy w gospodarce socjalistycznej.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzbiet.: Jak robić świetne reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wydanie 3. - Warszawa : "Placet", 1999. - 223 strony : wykresy ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. dod.: Sprzedaż bezpośrednia, merchandising, sponsoring, public relations, polsko-angielska terminologia promocji ; Reklama - aktywizacja sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.82 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / redaktor Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 stron : faksymile, fotografie, portrety, rysunki, tabele, wykresy ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Pionierzy i tytani polskiej reklamy / Piotr Wasilewski. - [Kraków] : Agencja Wasilewski, 1999. - 439, [1] strona : faksymile, fot. (gł. kolor.), portrety, wykresy ; 25 x 26 cm.
Forma i typ
Temat
Streszcz. ang., niem.
Pierwsza w Polsce synteza informacji o reklamie i jej twórcach w latach 1989-1998.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Obecny stan wiedzy na temat reklamy, olbrzymie zainteresowanie kampaniami reklamowymi(w tym globalnymi), zmiany na scenie mediów, wszystko to powoduje, że ksiązka stanowi pozycję, którą każda agencja chciałaby polecić swym klientom i z której każdy, kto zechce zająć się reklamą, może się wiele dowiedzieć.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(083.1) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Data cop. wyd. oryg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(083.1) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Your choice ? / Alma Williams. - 3rd impression. - Harlow : Longman, 1986. - 61 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Longman Structural Readers. Stage 5)
Książkę otwiera ważne pytanie „Twój wybór?” i dąży do przedstawienia na nie odpowiedzi. Jak działa reklama? Jaki wpływ ma na język, którego używamy na co dzień? Książka porusza wszystkie te tematy, pomagając znaleźć odpowiedzi na stawiane pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6591.1, 659.1 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka pisania / Andrzej Wiszniewski. - Katowice : "Videograf II", 2003. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Poradnik)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 651.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Warszawa : "Placet", 1997. - 248, [7] stron ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł. : Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności. - Głównie tabele.
Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcanie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji , wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności(głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej kompleksowości i dynamiki otoczenia organizacji.[okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Warszawa : "Placet", 1997. - 292, [2] strony ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł. : Wprowadzenie programów PR, kontrola procesów PR.
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno - poznawczych z oczekiwaniemi praktyków , którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innychdziałalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności, uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność PR w otoczeniu organizacji : fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz fazie planowania działalności. [Gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej