Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Czytelnia Naukowa
(3)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Bobrycz-Rogala Paulina
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Maison Dominika
(1)
Sapała Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4034)
Przyjaźń
(3289)
Rodzina
(2792)
Miłość
(2771)
Literatura polska
(1998)
Konsumenci
(-)
Tajemnica
(1930)
Nastolatki
(1756)
Śledztwo i dochodzenie
(1746)
Zabójstwo
(1594)
Język angielski
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1550)
Relacje międzyludzkie
(1538)
Historia
(1303)
Magia
(1265)
Dzieci
(1264)
Rodzeństwo
(1111)
Uczniowie
(1084)
Zwierzęta
(1050)
Relacja romantyczna
(1046)
Dziewczęta
(1043)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1004)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(929)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(827)
Władcy
(819)
Uczucia
(801)
Pamiętniki polskie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(779)
Ludzie a zwierzęta
(778)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(738)
Chłopcy
(735)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(683)
Policjanci
(678)
Uprowadzenie
(678)
Filozofia
(661)
Psy
(660)
Podróże
(657)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Arystokracja
(622)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(586)
Sztuka
(583)
Dziennikarze
(570)
Matki i córki
(570)
Sieroty
(560)
Dojrzewanie
(556)
Humor
(549)
Literatura
(535)
Spisek
(533)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Śmierć
(520)
Politycy
(512)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Koty
(508)
Wybory życiowe
(498)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(440)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(438)
Ojcowie i córki
(432)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(396)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(390)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(377)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(364)
Poezja polska
(349)
Duchy
(346)
Walka dobra ze złem
(344)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(339)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Felieton
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak Pies z Kotem / tekst i ilustracje Paulina Bobrycz-Rogala. - Wydanie I. - Warszawa : Czytalisek, © 2023. - [48] stron : ilustracje ; 30 cm.
W pulsującym życiem gwarnym mieście, w otoczeniu wysokich budynków i stylowych kamienic, na rogu Mysiej i Truskawkowej, stoi bar mleczny „Jak Pies z Kotem”. Można tam wpaść na szybkie śniadanie albo posiedzieć przy popołudniowym serniku i porozmawiać z jednym z barwnych właścicieli. Ta lekka i optymistyczna miejska opowieść to pochwała małych społeczności. Bohaterowie, wyjątkowo barwne postacie, spędzają wolny czas w barze mlecznym ― prawdziwym tyglu, w którym mieszają się niezwykle ciekawe osobowości. Te spotkania, przypadkowe lub zaplanowane, stają się pretekstem do sportretowania mieszkańców miasta, ich wielkich pasji i drobnych dziwactw [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie się odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich.Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsupcyjnych wyborów. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.567.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.567.22(438) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.567.22(438)(047) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1 - 1 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 458 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / redaktor Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 stron : faksymile, fotografie, portrety, rysunki, tabele, wykresy ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Ten podręcznik pod redakcją prof. Tadeusza Tyszki dotyka węzłowych zagadnień ekonomicznych i głównych pojęć psychologicznych oraz pokazuje, jak współczesne teorie ekonomiczne i psychologiczne pokrywają się lub krzyżują. Autorami poszczególnych rozdziałów są znani i uznani badacze polscy i zagraniczni zajmujący się psychologią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej