Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Dział Terenowy
(1)
Czytelnia Naukowa
(3)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(1)
Autor
Bar Gabriela
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Brunson Russell
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Graziosi Dean
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław (prawnik)
(1)
Głodowski Włodzimierz (prawo)
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kościółek Anna (prawo)
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malujda Rafał
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Stefan (radca prawny)
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Okoń Zbigniew (radca prawny)
(1)
Pluskwa-Dąbrowski Kamil
(1)
Polański Przemysław
(1)
Raczek Melanie
(1)
Rozkrut Dominik
(1)
Rozkrut Monika
(1)
Smyk Katarzyna
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Studzińska Joanna (1975- )
(1)
Szmyd Kinga
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Uliasz Marcin
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wojsyk Kajetan (1951- )
(1)
Wójcik Martyna (radca prawny)
(1)
Łuczak-Noworolnik Lucyna
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(4034)
Przyjaźń
(3289)
Rodzina
(2792)
Miłość
(2771)
Literatura polska
(1998)
Marketing cyfrowy
(-)
Tajemnica
(1930)
Nastolatki
(1756)
Śledztwo i dochodzenie
(1746)
Zabójstwo
(1594)
Język angielski
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1550)
Relacje międzyludzkie
(1538)
Historia
(1303)
Magia
(1265)
Dzieci
(1264)
Rodzeństwo
(1111)
Uczniowie
(1084)
Zwierzęta
(1050)
Relacja romantyczna
(1046)
Dziewczęta
(1043)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1004)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(929)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(827)
Władcy
(819)
Uczucia
(801)
Pamiętniki polskie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(779)
Ludzie a zwierzęta
(778)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(738)
Chłopcy
(735)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(683)
Policjanci
(678)
Uprowadzenie
(678)
Filozofia
(661)
Psy
(660)
Podróże
(657)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Arystokracja
(622)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(586)
Sztuka
(583)
Dziennikarze
(570)
Matki i córki
(570)
Sieroty
(560)
Dojrzewanie
(556)
Humor
(549)
Literatura
(535)
Spisek
(533)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Śmierć
(520)
Politycy
(512)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Koty
(508)
Wybory życiowe
(498)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(440)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(438)
Ojcowie i córki
(432)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(396)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(390)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(377)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(364)
Poezja polska
(349)
Duchy
(346)
Walka dobra ze złem
(344)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(339)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
OPIS KSIĄŻKI Pliki do pobrania Autorzy Publikacja „E-obywatel. E-sprawiedliwość. E-usługi” pod red. K. Flagi-Gieruszyńskiej, J. Gołaczyńskiego i D. Szostka stanowi monograficzne opracowanie praktycznych zagadnień związanych z wykorzystywaniem systemów teleinformatycznych i środków komunikowania się na odległość dla podnoszenia jakości życia obywateli poprzez zwiększenie dostępności usług publicznych, wymiaru sprawiedliwości, świadczeń zdrowotnych, a także rozwoju rynku towarów i usług w obrocie gospodarczym. Spośród wielu niezwykle interesujących zagadnień przewijających się w tych analizach kilka z nich ma pierwszoplanowe znaczenie. Są to m.in.: obrót konsumencki, rynek usług zdrowotnych, postępowanie dowodowe w zakresie odpowiedzialności poszczególnych podmiotów obecnych i funkcjonujących w systemach teleinformatycznych, problematyka pozasądowego rozstrzygania sporów z udziałem pacjentów i konsumentów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (ODR), funkcjonowanie organów administracji publicznej i organów wymiaru sprawiedliwości w nowej „wirtualnej” rzeczywistości. W przygotowanym opracowaniu Autorzy odnieśli się do tych problemów wielowymiarowo, wskazując nie tylko teraźniejszość i kwestie dotyczące obecnego stanu technicznego i prawnego, ale również perspektywy rozwoju sektora usług publicznych oraz wymiaru sprawiedliwości z wykorzystaniem coraz silniejszego potencjału nowych technologii. Publikacja omawia również kwestie odnoszące się do obrotu gospodarczego i problemów związanych z komercyjnym wykorzystaniem możliwości stwarzanych przez nieograniczony dostęp do Internetu oraz tworzenia systemów teleinformatycznych dedykowanych poszczególnym rynkom towarów i usług. W monografii znajdują się opracowania autorstwa zarówno przedstawicieli praktyki, jak i nauki na temat znaczenia rozwoju nowych technologii dla kształtowania współczesnego obrotu prawnego i gospodarczego w następujących zakresach: E-konsument, E-zdrowie, E-wymiar sprawiedliwości, E-usługi publiczne, IT i e-commerce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.7(438) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Traffic secrets : the underground playbook for filling your websites and funnels with your dream customers. Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business. Na okładce: Bestseller "New York Timesa" i "Wall Street Journal".
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing w praktyce : strategie skutecznej promocji online / Artur Maciorowski. - Warszawa : Edgard, 2013. - 216 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Samo Sedno)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
(dostępność ok. 07.05.2024)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej