Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(6)
Filia nr 2
(1)
Autor
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Polak Krzysztof (kulturoznawca)
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Wawrzyniak Agata (ekonomia)
(1)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(15208)
6-8 lat
(9963)
Młodzież
(9194)
9-13 lat
(8679)
0-5 lat
(6797)
Specjaliści ds. marketingu
(-)
14-17 lat
(4515)
Niewidomi
(3136)
Szkoły podstawowe
(3046)
Dorośli
(784)
Szkoły średnie
(661)
Szkoły wyższe
(529)
18+
(506)
Klasa 3.
(376)
Klasa 8.
(365)
Klasa 2.
(315)
Klasa 6.
(305)
Szkoły ponadgimnazjalne
(297)
Rodzice
(290)
Klasa 5.
(288)
Klasa 7.
(267)
Szkoły ponadpodstawowe
(253)
Klasa 1.
(238)
Klasa 4.
(233)
Poziom podstawowy
(228)
Poziom średniozaawansowany
(227)
Gimnazja
(163)
A2 (poziom biegłości językowej)
(151)
B1 (poziom biegłości językowej)
(145)
Prawnicy
(132)
Poziom zaawansowany
(116)
A1 (poziom biegłości językowej)
(108)
B1 poziom biegłości językowej
(107)
Nauczyciele
(90)
B2 (poziom biegłości językowej)
(87)
A2 poziom biegłości językowej
(83)
B2 poziom biegłości językowej
(73)
Nauczyciele języka polskiego
(65)
Licea
(60)
Urzędnicy
(58)
Radcy prawni
(55)
Adwokaci
(54)
Szkoły zawodowe
(54)
Cudzoziemcy
(50)
Sędziowie
(50)
Przedszkola
(48)
Studenci
(46)
A1 poziom biegłości językowej
(44)
C1 (poziom biegłości językowej)
(43)
Aplikanci
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Menedżerowie
(40)
Technikum
(40)
Przedsiębiorcy
(37)
Nauczyciele przedszkoli
(36)
Katolicy
(33)
Lekarze
(33)
Poziom niższy średniozaawansowany
(32)
Biblioterapeuci
(31)
Klasa 8
(31)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(31)
Pracownicy samorządowi
(30)
Logopedzi
(29)
Nauczyciele nauczania początkowego
(28)
Poziom rozszerzony
(28)
C1 poziom biegłości językowej
(26)
Artyści plastycy
(23)
Nauczanie początkowe
(23)
Specjaliści ds. kadr
(23)
Księgowi
(22)
Pedagodzy
(22)
Psycholodzy
(21)
Psychoterapeuci
(21)
C2 (poziom biegłości językowej)
(20)
Uczniowie szkół podstawowych
(20)
Dziewczęta
(19)
Katecheci
(19)
Kobieta
(17)
Pracodawcy
(17)
Klasa 5
(16)
Notariusze
(16)
Prokuratorzy
(16)
Animatorzy
(15)
Klasa 6
(15)
Pracownicy socjalni
(15)
Policjanci
(14)
Doradcy podatkowi
(13)
Rysownicy
(13)
Uczniowie szkół ponadpodstawowych
(13)
Bibliotekarze
(12)
Klasa 4
(12)
Komornicy sądowi
(12)
Ekonomiści
(11)
Fizjoterapeuci
(11)
Klasa 7
(11)
Dyrektorzy szkół
(10)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(9)
C2 poziom biegłości językowej
(8)
Klasa 1
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Chłopcy
(7)
Temat
Marketing
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Business Intelligence
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Modele ekonometryczne
(1)
Perswazja
(1)
Semiotyka
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Symulacja
(1)
Systemy wieloagentowe
(1)
Wiarygodność
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Znak towarowy
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.05.2024)
Książka
W koszyku
Zrozumieć sprawozdanie finansowe / Gertruda Krystyna Świderska. - 2. wydanie, stan prawny na 1 sierpnia 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 174 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wydanie pierwsze ukazało się nakładem wydawnictwa Difin.
Dla ekonomistów, księgowych, pracowników działów kadr, sprzedaży, marketingu, menedżerów i przedsiębiorców, a także dla radców prawnych, komorników, prokuratorów, doradców podatkowych, przedstawicieli nauki oraz studentów rachunkowości, finansów, controllingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657.3(075.8 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów / Agata Wawrzyniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 251 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Dla ekonomistów, teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej, studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, przedsiębiorców oraz specjalistów z zakresu marketingu.
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej