Zarządzanie relacjami z klientami
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(2)
Autor
Brunson Russell
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Graziosi Dean
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(4048)
Przyjaźń
(3296)
Rodzina
(2812)
Miłość
(2774)
Literatura polska
(1997)
Zarządzanie relacjami z klientami
(-)
Tajemnica
(1949)
Nastolatki
(1768)
Śledztwo i dochodzenie
(1762)
Zabójstwo
(1601)
II wojna światowa (1939-1945)
(1565)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1551)
Historia
(1305)
Magia
(1282)
Dzieci
(1270)
Rodzeństwo
(1122)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1066)
Zwierzęta
(1054)
Relacja romantyczna
(1049)
Życie codzienne
(1015)
Żydzi
(1013)
Małżeństwo
(971)
Pisarze polscy
(932)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(822)
Uczucia
(811)
Ludzie a zwierzęta
(788)
Pamiętniki polskie
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(782)
Wojna 1939-1945 r.
(759)
Kultura
(755)
Wakacje
(741)
Chłopcy
(736)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(692)
Policjanci
(687)
Uprowadzenie
(681)
Psy
(665)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(640)
Arystokracja
(629)
Polityka
(613)
Samotność
(607)
Zakochanie
(598)
Sztuka
(586)
Dziennikarze
(573)
Matki i córki
(572)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(529)
Śmierć
(522)
Politycy
(514)
Koty
(513)
Poszukiwania zaginionych
(513)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Dojrzewanie
(502)
Wybory życiowe
(502)
Zemsta
(481)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(469)
Publicystyka polska
(469)
Lekarze
(467)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(439)
Zdrada
(436)
Ojcowie i córki
(434)
Pisarze
(434)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(407)
Rody
(403)
Dziadkowie i wnuki
(401)
Seryjni zabójcy
(401)
Katolicyzm
(397)
Obyczaje i zwyczaje
(395)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(390)
Szkoły
(383)
Wojna
(376)
Władza
(370)
Marzenia
(369)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(342)
Matura
(341)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Traffic secrets : the underground playbook for filling your websites and funnels with your dream customers. Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business. Na okładce: Bestseller "New York Timesa" i "Wall Street Journal".
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej