Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia Naukowa
(6)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 13
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(2)
Autor
Amoruso Sophia (1984- )
(1)
Bar Gabriela
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Brandt Richard L
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Gajór Joanna
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław (prawnik)
(1)
Głodowski Włodzimierz (prawo)
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kościółek Anna (prawo)
(1)
Krzewicka Marzena
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Malujda Rafał
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Stefan (radca prawny)
(1)
Misztal Anna
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Norris Mark
(1)
Okoń Zbigniew (radca prawny)
(1)
Pietrzyk Agnieszka (1975- )
(1)
Pluskwa-Dąbrowski Kamil
(1)
Polański Przemysław
(1)
Raczek Melanie
(1)
Rozkrut Dominik
(1)
Rozkrut Monika
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Smyk Katarzyna
(1)
Studzińska Joanna (1975- )
(1)
Szmyd Kinga
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Teluk Tomasz (1974- )
(1)
Uliasz Marcin
(1)
West Steve
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojsyk Kajetan (1951- )
(1)
Wójcik Martyna (radca prawny)
(1)
Łuczak-Noworolnik Lucyna
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4034)
Przyjaźń
(3289)
Rodzina
(2792)
Miłość
(2771)
Literatura polska
(1998)
Handel elektroniczny
(-)
Tajemnica
(1930)
Nastolatki
(1756)
Śledztwo i dochodzenie
(1746)
Zabójstwo
(1594)
Język angielski
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1550)
Relacje międzyludzkie
(1538)
Historia
(1303)
Magia
(1265)
Dzieci
(1264)
Rodzeństwo
(1111)
Uczniowie
(1084)
Zwierzęta
(1050)
Relacja romantyczna
(1046)
Dziewczęta
(1043)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1004)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(929)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(827)
Władcy
(819)
Uczucia
(801)
Pamiętniki polskie
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(779)
Ludzie a zwierzęta
(778)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(738)
Chłopcy
(735)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(683)
Policjanci
(678)
Uprowadzenie
(678)
Filozofia
(661)
Psy
(660)
Podróże
(657)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Arystokracja
(622)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(586)
Sztuka
(583)
Dziennikarze
(570)
Matki i córki
(570)
Sieroty
(560)
Dojrzewanie
(556)
Humor
(549)
Literatura
(535)
Spisek
(533)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Śmierć
(520)
Politycy
(512)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Koty
(508)
Wybory życiowe
(498)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(440)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(438)
Ojcowie i córki
(432)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(396)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(390)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(377)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(364)
Poezja polska
(349)
Duchy
(346)
Walka dobra ze złem
(344)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(339)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Kryminał
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sophia Amoruso to szefowa sklepu internetowego Nasty Gal. W swojej książce zdradza tajemnicę sukcesu internetowego imperium mody, które warte jest 240 milionów dolarów. Uchodzi za najwybitniejszego współczesnego sprzedawcę, ma ponad 550 tys. klientów na całym świecie i rocznie zarabia 100 milionów dolarów! Co ciekawe, 29-latka nigdy wcześniej nie pracowała na etacie, była po prostu dobrze ubraną studentką, która rzuciła szkołę. Teraz portal Business Insider okrzyknął ją najseksowniejszym prezesem świata. Historia budowania potęgi Nasty Gal, modnego i niezwykle popularnego amerykańskiego sklepu internetowego, który sprzedaje ubrania vintage, jest równie ciekawa, co inspirująca. Tak jak jego szefowa, która od początku wychodzi z bardzo prostego założenia: "Moja filozofia to sprzedawanie rzeczy za wyższą cenę, niż je kupiłam". Nasty Gal nie ma sklepów stacjonarnych, prawie nie inwestuje w marketing, ale ma za to wielką bazę lojalnych fanów, dzięki aktywności na Facebooku, Twitterze, Pintereście i Instagramie. Liczba fanów firmy na Facebooku sięga prawie 831 tysięcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3-057.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
OPIS KSIĄŻKI Pliki do pobrania Autorzy Publikacja „E-obywatel. E-sprawiedliwość. E-usługi” pod red. K. Flagi-Gieruszyńskiej, J. Gołaczyńskiego i D. Szostka stanowi monograficzne opracowanie praktycznych zagadnień związanych z wykorzystywaniem systemów teleinformatycznych i środków komunikowania się na odległość dla podnoszenia jakości życia obywateli poprzez zwiększenie dostępności usług publicznych, wymiaru sprawiedliwości, świadczeń zdrowotnych, a także rozwoju rynku towarów i usług w obrocie gospodarczym. Spośród wielu niezwykle interesujących zagadnień przewijających się w tych analizach kilka z nich ma pierwszoplanowe znaczenie. Są to m.in.: obrót konsumencki, rynek usług zdrowotnych, postępowanie dowodowe w zakresie odpowiedzialności poszczególnych podmiotów obecnych i funkcjonujących w systemach teleinformatycznych, problematyka pozasądowego rozstrzygania sporów z udziałem pacjentów i konsumentów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (ODR), funkcjonowanie organów administracji publicznej i organów wymiaru sprawiedliwości w nowej „wirtualnej” rzeczywistości. W przygotowanym opracowaniu Autorzy odnieśli się do tych problemów wielowymiarowo, wskazując nie tylko teraźniejszość i kwestie dotyczące obecnego stanu technicznego i prawnego, ale również perspektywy rozwoju sektora usług publicznych oraz wymiaru sprawiedliwości z wykorzystaniem coraz silniejszego potencjału nowych technologii. Publikacja omawia również kwestie odnoszące się do obrotu gospodarczego i problemów związanych z komercyjnym wykorzystaniem możliwości stwarzanych przez nieograniczony dostęp do Internetu oraz tworzenia systemów teleinformatycznych dedykowanych poszczególnym rynkom towarów i usług. W monografii znajdują się opracowania autorstwa zarówno przedstawicieli praktyki, jak i nauki na temat znaczenia rozwoju nowych technologii dla kształtowania współczesnego obrotu prawnego i gospodarczego w następujących zakresach: E-konsument, E-zdrowie, E-wymiar sprawiedliwości, E-usługi publiczne, IT i e-commerce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.7(438) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.1/.5
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fouŕ : wielka czwórka : ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przełożyła Jolanta Kubiak. - Wydanie I poprawione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2024. - 367, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The Fouŕ : the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu. [https://www.ibuk.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.7(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
(dostępność ok. 07.05.2024)
Książka
W koszyku
Globalny handel elektroniczny / Marian Niedźwiedziński. - Wydanie 1, dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 182, [2] strony : rysunki, tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiedzieć Więcej)
Tyt. oryg.: "EBusiness essentials" 2001.
Dla studentów informatyki, telekomunikacji, ekonomii, osób zainteresownych handlem elektronicznym.
W dzisiejszych czasach korzystając z Internetu można zrobić prawie wszystko: kupić towary z całego świata, urządzić mieszkanie, dobierać kolory lakieru i tapicerki do twojego samochodu, zamówić wycieczkę, kupić bilety. To jest właśnie e-biznes. Książka w przystępny sposób przybliży ten bardzo ciekawy i aktualny temat. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas na miłość, czas na śmierć / Agnieszka Pietrzyk. - [Piaseczno] : Heraclon International. Story Box.pl, [2018]. - 1 płyta audio (CD) (12 godzin 2 minuty) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Do czego jest zdolna zraniona kobieta? Opowieść o miłości i śmierci,o zdradzie i zemście. Zora Radke zajmuje się organizowaniem rozrywek dla znudzonych i bogatych ludzi, zwykle są one nielegalne i niebezpieczne. Ta praca to jej wybór, Zora lubi dreszczyk emocji i wielkie wyzwania, a z rozterkami moralnymi radzi sobie, tworząc własny kodeks etyczny. Pewnego dnia poznaje na przyjęciu u znajomej Sebastiana Dyzmę, aktora i muzyka, zakochuje się w nim. To moment przełomowy w życiu dziewczyny, nielegalna profesja zaczyna jej ciążyć. Z czasem okazuje się, że również jej ukochany ma niejedno na sumieniu. Kto w tej historii tak naprawdę jest czarnym charakterem? Odpowiedź nie jest prosta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3(0.034.44) (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Sklep online w 30 dni / Agnieszka Skupieńska. - Gliwice: Onepress, copyright 2023. - 219 stron ; 21 cm.
U dołu okładki i strony tytułowej podtytuł: Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać.
Zakładanie sklepu internetowego jest jak skręcanie mebli z Ikei. Bez problemu złożymy je samodzielnie i nie potrzebujemy do tego żadnego doświadczenia. Warunek jest jeden - musimy się trzymać dołączonej do mebla instrukcji montażu i upewnić się, że użyliśmy wszystkich zalecanych elementów. Książka "Sklep online w 30 dni" to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę. Jeśli myślisz o tym, by otworzyć e-sklep, z tą instrukcją przejdziesz od myślenia do działania i założysz biznes oparty na solidnych podstawach. Brzmi dobrze? Zatem - do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.511 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zapewnia kompleksowe podejście do wszystkich istotnych kwestii e-businessu. Koncepcja e-businessu integruje całokształt problemów ekonomicznych i regulacyjnych Internetu, komputerów i e-commerce, adaptacji struktur i strategii firmy, zastosowań oprogramowania komputerowego i baz danych, ochrony konsumenta, ale też stworzenia firmie możliwości działania na Wspólnym Rynku - bez nadmiernych ograniczeń. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2002. - 236 stron : ilustracje ; cop. 24 cm.
(Onepress)
Na okł.: wpływ technologii teleinformatycznych na otaczającą nas rzeczywistość, najważniejsze zagadnienia dotyczące oddziaływania sieci na transformację procesów ekonomicznych i społecznych, podstawowe informacje o polskim rynku internetowym na tle gospodarki globalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej