Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Filia nr 1
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(1)
Autor
Bonek Tomasz
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Smaga Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(4048)
Przyjaźń
(3298)
Rodzina
(2815)
Miłość
(2775)
Literatura polska
(1997)
Marketing społecznościowy
(-)
Tajemnica
(1950)
Nastolatki
(1768)
Śledztwo i dochodzenie
(1763)
Zabójstwo
(1601)
II wojna światowa (1939-1945)
(1566)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1552)
Historia
(1305)
Magia
(1282)
Dzieci
(1271)
Rodzeństwo
(1125)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1066)
Zwierzęta
(1058)
Relacja romantyczna
(1049)
Życie codzienne
(1016)
Żydzi
(1013)
Małżeństwo
(971)
Pisarze polscy
(932)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(822)
Uczucia
(812)
Ludzie a zwierzęta
(789)
Pamiętniki polskie
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(782)
Wojna 1939-1945 r.
(759)
Kultura
(755)
Wakacje
(742)
Chłopcy
(738)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(692)
Policjanci
(687)
Uprowadzenie
(681)
Psy
(665)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(641)
Arystokracja
(629)
Polityka
(613)
Samotność
(608)
Zakochanie
(599)
Sztuka
(586)
Dziennikarze
(573)
Matki i córki
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(529)
Śmierć
(522)
Politycy
(514)
Koty
(513)
Poszukiwania zaginionych
(513)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Dojrzewanie
(502)
Wybory życiowe
(502)
Zemsta
(482)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(469)
Publicystyka polska
(469)
Lekarze
(467)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Zdrada
(437)
Ojcowie i córki
(434)
Pisarze
(434)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(407)
Dziadkowie i wnuki
(403)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(401)
Katolicyzm
(397)
Obyczaje i zwyczaje
(395)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(390)
Szkoły
(383)
Wojna
(376)
Władza
(370)
Marzenia
(369)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(343)
Matura
(341)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dla przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR.
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? [https://lubimyczytac.pl/]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 141 stron : ilustracje ; 21 cm.
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które „kochają” słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej