Strategia marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(2)
Autor
Dmuchowski Tomasz
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(4055)
Przyjaźń
(3305)
Rodzina
(2822)
Miłość
(2778)
Literatura polska
(1998)
Strategia marketingowa
(-)
Tajemnica
(1955)
Nastolatki
(1773)
Śledztwo i dochodzenie
(1770)
Zabójstwo
(1610)
II wojna światowa (1939-1945)
(1569)
Relacje międzyludzkie
(1557)
Język angielski
(1555)
Historia
(1305)
Magia
(1283)
Dzieci
(1274)
Rodzeństwo
(1128)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1073)
Zwierzęta
(1061)
Relacja romantyczna
(1052)
Życie codzienne
(1020)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(973)
Pisarze polscy
(933)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(835)
Władcy
(822)
Uczucia
(816)
Ludzie a zwierzęta
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(787)
Pamiętniki polskie
(785)
Wojna 1939-1945 r.
(759)
Kultura
(755)
Wakacje
(744)
Chłopcy
(740)
Polacy za granicą
(718)
Osoby zaginione
(695)
Policjanci
(690)
Uprowadzenie
(684)
Psy
(666)
Filozofia
(661)
Podróże
(658)
Szlachta
(643)
Boże Narodzenie
(642)
Arystokracja
(633)
Polityka
(613)
Samotność
(610)
Zakochanie
(599)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(578)
Dziennikarze
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(532)
Śmierć
(523)
Koty
(516)
Poszukiwania zaginionych
(516)
Politycy
(514)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Wybory życiowe
(507)
Dojrzewanie
(503)
Zemsta
(484)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(472)
Lekarze
(470)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Zdrada
(437)
Ojcowie i córki
(435)
Pisarze
(435)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Chrześcijaństwo
(409)
Mężczyzna
(409)
Dziadkowie i wnuki
(406)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Obyczaje i zwyczaje
(398)
Katolicyzm
(397)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(376)
Władza
(370)
Marzenia
(369)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(344)
Zabójstwo seryjne
(343)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby - pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej