Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia Naukowa
(6)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 9
(1)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dowgielewicz Tomasz
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Korona Błażej
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Misztal Anna
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Sala Paweł
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Teluk Tomasz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4039)
Przyjaźń
(3292)
Rodzina
(2804)
Miłość
(2773)
Literatura polska
(1995)
Marketing elektroniczny
(-)
Tajemnica
(1943)
Nastolatki
(1762)
Śledztwo i dochodzenie
(1755)
Zabójstwo
(1595)
II wojna światowa (1939-1945)
(1558)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1546)
Historia
(1304)
Magia
(1275)
Dzieci
(1268)
Rodzeństwo
(1116)
Uczniowie
(1095)
Dziewczęta
(1055)
Zwierzęta
(1053)
Relacja romantyczna
(1047)
Żydzi
(1011)
Życie codzienne
(1009)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(932)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(821)
Uczucia
(807)
Pamiętniki polskie
(787)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Trudne sytuacje życiowe
(781)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(740)
Chłopcy
(736)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(688)
Policjanci
(681)
Uprowadzenie
(679)
Filozofia
(661)
Psy
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(640)
Arystokracja
(624)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(589)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(572)
Dziennikarze
(570)
Sieroty
(557)
Humor
(551)
Literatura
(535)
Spisek
(534)
Przestępczość zorganizowana
(527)
Śmierć
(520)
Politycy
(513)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Koty
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Dojrzewanie
(501)
Wybory życiowe
(499)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(439)
Ojcowie i córki
(434)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Dziadkowie i wnuki
(399)
Seryjni zabójcy
(399)
Katolicyzm
(396)
Obyczaje i zwyczaje
(394)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(390)
Szkoły
(387)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(366)
Poezja polska
(349)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(346)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(340)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, przede wszystkim do praktyków, którzy mogą zapoznać się z nowym podejściem do budowy konkurencyjnych strategii skierowanych na klientów, studentów uczelni technicznych, którzy mogą się przekonać o możliwościach nowych technologii w zarządzaniu i studentów uczelni ekonomicznych, którzy musza obecnie łączyć umiejętności zarządzania z wykorzystaniem Internetu. W książce: - konkurowanie wartościami dla klienta - zarządzanie klientem w Internecie - budowa strategii marketingowej w Internecie - elementy strategii e-marketingu. [gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Podręcznik do przedmiotów zwiazanych z e-marketingiem i e-biznesem.
Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach: promocja w sieci; uwarunkowania handlu elektronicznego; organizacja i zakres badań marketingowych typu on line; specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach; strategie marketingowe; podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu; etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci. [https://ksiegarnia.pwn.pl/]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138(075.8) (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / red. merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? [ibuk.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.05.2024)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. [https://ksiegarnia.pwn.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 141 stron : ilustracje ; 21 cm.
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które „kochają” słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu. [https://www.ibuk.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.7(075.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2002. - 236 stron : ilustracje ; cop. 24 cm.
(Onepress)
Na okł.: wpływ technologii teleinformatycznych na otaczającą nas rzeczywistość, najważniejsze zagadnienia dotyczące oddziaływania sieci na transformację procesów ekonomicznych i społecznych, podstawowe informacje o polskim rynku internetowym na tle gospodarki globalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej