Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(489)
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
E-booki
(346)
Audiobooki
(157)
Książki
(43)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(14)
Czytelnia Naukowa
(3)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(9)
Filia nr 8
(2)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 12
(15)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 14
(2)
Filia nr 17
(7)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Jemielniak Dariusz
(38)
Tracy Brian
(38)
Blanchard Ken
(21)
Jażyński Marcin
(12)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Gordon Jon (1971- )
(7)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Witkowska Magda
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Michalak Robert (1968- )
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Heath Chip
(5)
Kozak Robert
(5)
Sarnacka-Smith Anna
(5)
Święcki Adam
(5)
Dawson Roger
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Ferriss Timothy
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Lipa Michał
(4)
McKeown Greg
(4)
Orwell George
(4)
Owsiak Anna
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Bogucka-Steczek Masza
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Heath Dan
(3)
Johnson Spencer
(3)
Kawszyn Roman
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kowalczyk Marcin
(3)
Kozyra Beata
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Szaran Adam
(3)
Wikiera Artur
(3)
Zigarmi Drea
(3)
Zigarmi Patricia
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Arden Ron
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Bartczak Irena
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Burchard Brendon
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carew Donald
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Chandler M. Tamra
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Cohen June
(2)
Conley Randy
(2)
Conrad Joseph
(2)
Dickens Charles
(2)
Doron Eyal
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Dudek Agnieszka
(2)
Dumas John Lee
(2)
Edington D.W
(2)
Edwards Jim
(2)
Elżbieta Żurek
(2)
Galloway Scott
(2)
Gerber Michael E
(2)
Goggins Aidan
(2)
Gomes Jean
(2)
Gordon Jon
(2)
Grant Adam
(2)
Grazier Peter
(2)
Grealish Laura Dowling
(2)
Guerra Maya Arenas
(2)
Hawn Goldie
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(277)
2010 - 2019
(254)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(545)
Język
polski
(544)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Coachowie
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Niewidomi
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura szwajcarska
(1)
Temat
Sukces
(15)
Samorealizacja
(13)
Zarządzanie
(10)
Motywacja
(8)
Psychologia
(6)
Osobowość
(5)
Rozwój osobowości
(4)
Kadry
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Dziecko
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Optymizm
(2)
Organizacja
(2)
Perswazja
(2)
Polityka
(2)
Praca
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Samopoznanie
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Stres
(2)
Szczęście
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Aktorzy amerykańscy
(1)
Asertywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Blikle, Andrzej (1939- )
(1)
Brzoska, Rafał (1977- )
(1)
Chorzy krytycznie
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Cierpienie
(1)
Ciśnienie krwi wzmożone
(1)
Coaching
(1)
Cukiernictwo
(1)
Czekalski, Michał
(1)
Decyzje
(1)
Drucker, Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dzieci
(1)
Efektywność prawa
(1)
Eris, Irena (1950- )
(1)
Film amerykański
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Higiena
(1)
InPost
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Internet
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Kariera
(1)
Klimas, Joanna (1955- )
(1)
Kobieta
(1)
Koktajle
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja terapeutyczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kruk, Wojciech (1947- )
(1)
Kultura pracy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Metabolizm
(1)
Mokate
(1)
Mokrysz, Teresa (1952- )
(1)
Nauczanie
(1)
Nordic walking
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odżywianie
(1)
Olek, Łukasz
(1)
Olszewska, Solange (1951- )
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Organizacje
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podejmowanie decyzji organizacyjnych
(1)
Polański, Roman (1933- )
(1)
Postawa wobec śmierci
(1)
Prakseologia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł kosmetyczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1501-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(36)
Wydawnictwa popularne
(5)
Audiobooki
(3)
Poradniki
(2)
Biografia
(1)
Książka kucharska
(1)
Literatura angielska
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publicystyka
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa dla niewidomych
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
546 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od dobrego do wielkiego : czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm / Jim Collins ; przekład Marcin Wąsiel. - Warszawa : "MT Biznes", copyright 2007. - 291 stron : ilustracje, fotografie, rysunki, wykresy ; 25 cm.
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn „Fast Company” nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32:316.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nordic walking : rozruszaj swoje ciało / Tim "T-Bone" Arem ; tł.umaczył Michał Lipa. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, copyright 2008. - 93 strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Nazwa aut.: Tim Arem, pseud.: T-Bone.
Nordic walking. Dlaczego warto spacerować z kijkami? Popularność nordic walking nie jest chwilowa. Na całym świecie jest około 7 milionów walkerów. Ta dziedzina już od prawie stu lat zyskuje coraz więcej zwolenników w prawie każdym kraju. Jest to najbardziej naturalna aktywność ruchowa ? czyli marsz, a w tym przypadku z wykorzystaniem kijków. aka aktywność charakteryzuje się przede wszystkim prostotą i bezpieczeństwem dzięki czemu mogą ją uprawiać osoby w różnym wieku i o różnej kondycji fizycznej. (empik.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796.5(083.1) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.1-008-08 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The effective executive' 1967.
Peter F. Drucker Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse 240 str. 4 godz. 0 min. Dodaj do pakietu Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga w przypadku menedżera czegoś specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Nie są one czymś wrodzonym. Przez 45 lat pracowałem jako konsultant z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, dużych i małych, w biznesie, w agendach rządowych, związkach zawodowych, szpitalach, uniwersytetach, służbach komunalnych, z menedżerami amerykańskimi, europejskimi, latynoamerykańskimi, japońskimi, i nigdy nie natknąłem się na choćby jednego menedżera z natury, który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Ale też wszyscy, którzy pracowali nad tym, by stać się skutecznymi szefami, odnieśli w tym względzie sukcesy. Efektywności można się nauczyć, a co więcej uczyć się jej trzeba. Peter F. Drucker
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5.012.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The energy bus : 10 rules to fuel your life, work, and team with positive energy" 2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials : twój doradca i przewodnik w skutecznym prowadzeniu biznesu)
Nazwa aut. na s. [224]. Na okł.: Rady ekspertów w zasięgu ręki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005.95/.96(083.1)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes bez Granic)
Umiejętność negocjowania jest niezbędna w każdej niemal sytuacji w życiu i w działalności zawodowej. Negocjacje to seria manewrów, które wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji.Negocjacje powinny prowadzić do rozwiązania satysfakcjonującego obie strony, uwzględniającego ich uzasadnione interesy do rozwiązania typu win-win. Negocjacje oparte na ustalonych standardach to sposób pracy, który pomaga zbudować silne, trwałe relacje i zwiększyć zaufanie zarówno do ciebie, jak i twojej firmy.Ja wygrywam, ty wygrywasz to książka wypełniona przydatnymi ćwiczeniami, studiami przypadku i praktycznymi radami, które naprawdę zmienią twój styl pracy. Pokaże ci ona jak: * skutecznie się przygotować * zrozumieć motywację własną i drugiej strony * zbudować wzajemne zrozumienie * wsłuchać się w mowę ciała * komunikować się jasno i efektywnie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.574(083.1) (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
Książę / Niccolo Machiavelli ; czyta Wojtek Chorąży. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, 2009 2013 (Larix). - 127 odcinków (dł. odcinka : rozdział) ; 126 MB.
Nr książki wg "Larix" : 20711.
"Książę" to nieśmiertelne lekcje, które do dziś kształtują myślenie liderów na całym świecie. Mądrość Machiavelliego wykracza dalece poza tak zwane "machiawelizmy". Machiavelli był znakomitym psychologiem rozpracowującym przeciwników na wiele ruchów do przodu. Dostrzegał złożoność podejmowania strategicznych decyzji. Widział wielowymiarowość potęgi organizacji i państw. Widział wczesne sygnały oznaczające umacnianie i osłabianie się władzy swojej i przeciwników. A oprócz tego był piekielnie skuteczny. W "Księciu" utrwalił zasady przywództwa i filozofię, które wymykają się dzisiejszym ramom. Składając to dzieło w Państwa ręce, wierzymy, że współcześni liderzy zrobią dobry użytek z "mądrości Makiawela".
Książka
W koszyku
Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro - jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka... od razu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sharon Tate : życie / Ed Sanders ; przekład Magda Witkowska. - Warszawa : Laurum - MT Biznes, 2019. - 452, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Sharon Tate : a life" 2015.
Z tyłu okładki: Biografia.
Wzruszająca historia Sharon Tate, legendarnej aktorki, której zbyt krótkie życie przebiegło pod znakiem miłości, sławy i tragedii. Autor funduje nam miejscami radosną, ogólnie jednak skazaną na bardzo smutne zakończenie podróż, po latach sześćdziesiątych. Opisuje wszystko z punktu widzenia człowieka, który przeżył, przetrwał i doskonale wszystko pamięta. Genialne ilustracje znanego plastyka Ricka Veitcha dodają smaczku tej wciągającej opowieści o losach ukochanej przez wszystkich autorki, której strszny los prześladuje nas do dziś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791.071.2(73) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak naprawdę działają organizacje / Henry Mintzberg. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2024. - 362, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znajdujemy zatrudnienie i korzystamy z rozrywek za pośrednictwem organizacji, których… niekiedy mamy dość. Czy jednak rozumiemy ich istotę? Warto je dobrze poznać i zrozumieć, jak działają.[Lubimyczytać]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.71:66/69 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:

Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić!

Poczucia humoru można się nauczyć!

I naprawdę warto to zrobić!

Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi.

Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne.

Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas.

Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka.

- Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive

Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją!

- Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings

Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę!

- Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty

Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach.

- Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę…

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:

Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić!

Poczucia humoru można się nauczyć!

I naprawdę warto to zrobić!

Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi.

Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne.

Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas

Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka.

- Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive

Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją!

- Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings

Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę!

- Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty

Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach.

- Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę…

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:

Język niemiecki dla dzieci

Stary las, świadek wielu niesamowitych historii, dzieli się nimi z młodym czytelnikiem.

Świetlik, mały leśny duszek, gubi się w lesie. Zazwyczaj to on pomaga zbłąkanym. Czy jednak uda mu się samemu wydobyć z tarapatów? W mroku czyha wiele nieznanych stworzeń. Jak znaleźć przyjaciół i nie wpaść w pułapki wrogów?

Świetlik, ognik, duszek bagienny to postać z ludowych wierzeń słowiańskich, zamieszkująca lasy i bagna. Świecąc żółtym światłem, wskazywał dobrym ludziom drogę, a złych sprowadzał na manowce.

Historii Zagubionego Świetlika możesz posłuchać w trzech wersjach:

- nagranie w wersji dwujęzycznej,
- nagranie w wersji niemieckiej,
- nagranie w wersji polskiej.

***

Adam Święcki –ilustrator, scenarzysta i rysownik komiksowy. Tworzy dla dzieci: seria książek „Gdzie, jak, dlaczego?” o małym chłopcu z wielką wyobraźnią, „Trochę hałasu z głębi lasu” – komiksy dla najmłodszych. Publikuje też dla dorosłych: „Gaia”, „Przebudzone legendy” (cykl oparty na mało znanych polskich legendach i podaniach). Obecnie mieszka w Trójmieście, gdzie łowi w morzu nowe pomysły.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Buyer Persona / Revella Adele. - [miejsce nieznane] : MT Biznes : Legimi, 2021.
Forma i typ
ISBN:

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz

Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego.

Nie zgaduj – pytaj

W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów.

Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę?

  • jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów
  • jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe
  • jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych
  • jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy
  • a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje!

***

Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują.
Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz

Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji.
Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing

Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
David Meerman Scott, autor światowych bestsellerów Nowe zasady marketingu i PR oraz Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

***

Adele Revella jest dyrektor generalną i założycielką Buyer Persona Institute, a także wiodącym na świecie autorytetem w zakresie budowy i wykorzystywania Buyer Person. Poprzez badania i warsztaty prowadzone przez jej Instytut metoda tworzenia Buyer Person stała się standardem dla tysięcy marketerów w setkach firm działających na całym świecie. Adele Revella jest niezwykle popularną mówczynią, konsultantką i blogerką. W trakcie swojej długiej kariery w marketingu poznała tę dziedzinę ze wszystkich stron: jako dyrektor, konsultantka, szkoleniowiec i przedsiębiorca.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.

Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.

Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń

Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:

(a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;

(b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;

(c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;

(d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz

(e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.

Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów

Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Język angielski - poziom B1-B2

Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.

Ameryka lat sześćdziesiątych XIX wieku. Rodzina Marchów od pokoleń mieszka w Orchard House. Ojciec walczący w wojnie secesyjnej pozostawia opiekę nad czterema córkami ich matce, Marmee. Marmee wyprzedzająca swoją epokę, wpaja córkom ideały wolności i poszukiwania własnej drogi w życiu. Stateczna Meg, żywiołowa Jo, nieśmiała, uzdolniona muzycznie Beth i przemądrzała Amy wszystkich zarażają swoim entuzjazmem. Ulega mu nawet Laurie, samotny chłopiec z sąsiedztwa i jego tajemniczy, bogaty dziadek. Wejdź do świata Małych Kobietek i pozwól im zostać Twoimi przyjaciółkami.

CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ

•CZYTAJ– dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Little Women przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.

•SŁUCHAJ– pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Little Women dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio(pliki mp3).

•ĆWICZ– do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia:

- na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;

- w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;

- dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;

- odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.

POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY

Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej