Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(61)
Forma i typ
Książki
(61)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(68)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(8)
Dział Książki Obcojęzycznej
(6)
Dział Terenowy
(2)
Czytelnia Naukowa
(26)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 8
(4)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 13
(6)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(1)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Gruszkowski Tomasz
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
White Roderick
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamczyk Joanna
(1)
Bailey Helen (1964-2016)
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Behrens Gerold
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Bowers Thomas A. (1942- )
(1)
Bronowicz-Hossain Monika (1987- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
D'Almeida Fabrice
(1)
Daniluk Włodzimierz
(1)
Dare Bill
(1)
Dennison Dell
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fletcher Alan D. (1940- )
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Grossmann Agnès (1964- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Haefner James E
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kawalec Monika
(1)
Kiereś Emilia
(1)
Kowalska Ewa (pedagogika)
(1)
Kowalski Mirosław (pedagog)
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Król Hanna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kwiatkowski Robert
(1)
Lane W Ronald (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon (1926- )
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Loska Magdalena
(1)
Mahon Nik
(1)
Mirska Julita
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nelson Carol
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patten Dave
(1)
Roberts Nora (1950- )
(1)
Roman Kenneth (1930- )
(1)
Rotzoll Kim
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Sagan Robert
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Skubisz Ryszard (1950- )
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Sęk Bożena
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tobey Linda
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wasilewski Piotr
(1)
Williams Alma
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(57)
angielski
(4)
Odbiorca
18+
(1)
9-13 lat
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Kobieta
(4059)
Przyjaźń
(3317)
Rodzina
(2825)
Miłość
(2779)
Literatura polska
(1997)
Reklama
(-)
Tajemnica
(1957)
Nastolatki
(1773)
Śledztwo i dochodzenie
(1770)
Zabójstwo
(1610)
II wojna światowa (1939-1945)
(1569)
Relacje międzyludzkie
(1559)
Język angielski
(1555)
Historia
(1305)
Magia
(1284)
Dzieci
(1275)
Rodzeństwo
(1135)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1074)
Zwierzęta
(1063)
Relacja romantyczna
(1053)
Życie codzienne
(1021)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(973)
Pisarze polscy
(934)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(836)
Uczucia
(823)
Władcy
(822)
Ludzie a zwierzęta
(790)
Trudne sytuacje życiowe
(789)
Pamiętniki polskie
(785)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(748)
Chłopcy
(741)
Polacy za granicą
(718)
Osoby zaginione
(695)
Policjanci
(692)
Uprowadzenie
(687)
Psy
(668)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(643)
Boże Narodzenie
(642)
Arystokracja
(633)
Polityka
(614)
Samotność
(610)
Zakochanie
(600)
Sztuka
(586)
Matki i córki
(578)
Dziennikarze
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(532)
Śmierć
(523)
Koty
(517)
Poszukiwania zaginionych
(517)
Politycy
(514)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Wybory życiowe
(508)
Dojrzewanie
(503)
Zemsta
(485)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(472)
Lekarze
(469)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Ojcowie i córki
(437)
Zdrada
(437)
Pisarze
(436)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Chrześcijaństwo
(409)
Mężczyzna
(409)
Dziadkowie i wnuki
(406)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Obyczaje i zwyczaje
(399)
Katolicyzm
(397)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(377)
Marzenia
(370)
Władza
(370)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(344)
Zabójstwo seryjne
(343)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręczniki
(3)
Encyklopedia
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Powieść
(2)
Biografia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 1 / Tadeusz Hussak. - Wydanie II. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Szkolnictwa Zawodowego, 1972. - 273, [2] strony [5] kart tablic : ilustracje ; 23 cm.
Dla klas 1 i 2 liceum ekonomincznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", copyright 1998. - 406, [1] strona ; 21 cm.
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.[lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [et al.]. - Wydanie 2. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2010. - 359 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 25 cm.
(ParkEdukacja.)
Na okł. podtyt.: od pomysłu do efektu.
Do użytku szkolnego.
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.„Wiedza o reklamie” to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą – jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.[ksiegarnia.pwn.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oprawne w kierunku przeciwstawnym.
Niniejsza książka objaśnia sens pojęcia i zasady działania public relation. Oparta jest na zagranicznej literaturze przedmiotu, głównie podstawowych podręcznikach używanych na kursach public relations na amerykańskich uniwersytetach.[arena.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2 zmienione - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 stron ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.[pwe.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 200 stron ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994. - 207, [1] strona : rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Autor
Forma i typ
Książka "Reklama": -wyjaśnia, co jest, a co nie jest reklamą, -uczy, jak opracować - krok po kroku - strategię reklamy, -wyjaśnia, co i komu obiecać w reklamie, -pomaga przy wyborze środka masowego przekazu, -opisuje system kompletnej oceny kampanii reklamowej. [okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zawarte są wszystkie przepisy prawne dotyczące reklamy i reklamowania się według stanu na dzień 15 marca 1997 r. oraz dołączone różne kodeksy etyczne mające tu zastosowanie.[bliskiestrony.eu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 659.1
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych.
Reklama to nieodłączny element naszego życia codziennego - jest obecna wszędzie (na ulicy, w pracy, w szkole, w domu),towarzysząc nam w każdej sytuacji. Reklama wykorzystuje wszelkie możliwe środki i techniki, aby zaistnieć w umyśle konsumenta, wywołać u niego chęć zakupu i wzbudzić lojalność wobec produktów. Jednak odbiorca w zasadzie nie oczekuje na tego typu sytuację komunikacyjną, co skazuje reklamę na traktowanie jej jako przekaz niechciany, w najlepszym razie - obojętny. Należy przewidywać, że większość odbiorców, dostrzegając komunikat reklamowy, przerzuca na kolejną stronę gazetę, zmienia kanał telewizyjny, nie zatrzymuje się przy billboardzie. Dla umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy-konsumenta oferowany w reklamie produkt początkowo wydaje się nie mieć większego znaczenia. Tymczasem nawet w takich warunkach komunikacyjnych reklama potrafi nadać zwykłym produktom moc magiczną. W efekcie - popijając kawę o poranku, możemy poczuć wyjątkowość tego momentu; smarując twarz kremem nawilżającym, zyskujemy na kobiecości; jeżdżąc zaś samochodem, stajemy się panem sytuacji. Dzięki użytkowaniu produktów o wyraźnym znaczeniu kulturowym korzystamy z tego, co wypracował komunikat reklamowy - z nadwyżki symbolicznej, dzięki której produkt zamienia się w markę. Podręcznik, adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(075.8) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Reklama jest sztuką / Stanisław Kuśmierski. - Wydanie 3 rozsz. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2000. - 209 stron : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1(07) (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Forma i typ
Temat
Gatunek
To książka wyjątkowa, adresowana jest bowiem zarówno do twórców komu- nikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne i wpływały na przekonania oraz wybory dokonywane przez konsumentów, tym drugim natomiast wskazuje, jakimi chwytami posługują się nadawcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się przed nimi bronić. Podstawowe pytanie twórców reklamy brzmi: Co zrobić, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i skłonić go do zakupu reklamowanego dobra Nie jest to oczywiście zadanie łatwe. W powodzi komunikatów reklamowych giną na- wet najbardziej oryginalne pomysły. Celem jest zatem stworzenie takiego przekazu, który będzie zauważalny, który zatrzyma uwagę adresata i który go przekonana, że reklamowane dobro jest mu niezbędne. Aby stworzyć taki przekaz, konieczne jest sięgnięcie do instrumentów i osiągnięć psychologii, umożliwiających zrozumienie psychiki konsumenta i ułatwiających wpływanie na jego postawy, zachowania, pragnienia i decyzje. utor w przystępny sposób, bez nadmiaru niezrozumiałej terminologii przedstawia prawidłowości rządzące psychiką i wskazuje, w jaki sposób można je wykorzystać w reklamie tak, by jej cel został osiągnięty. Jest to więc książka ze wszech miar potrzebna każdemu, kto ofermę jakiekolwiek dobra, i każdemu, kto otrzymał zlecenie, aby dobra reklamować. Jest to także książka potrzebna każdemu odbiorcy reklamy, gdyż obnaża mechanizmy psychologicznego oddziaływań i jego psychikę, a tym samym pozwala mu się bronić przed manipulacją.[okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Na s. tyt. i okł.: Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? ; Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? ; Jak mierzyć skuteczność reklamy? ; Najlepsza reklama za (pół)darmo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Advertising Age hanbook of advertising".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : "Brandchild" 2003. Na okł. podtyt.: dlaczego nasze dzieci lubią to co lubią.
Publ. klubu "Świat Książki" nr 4485.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : aspekty prawne / redakcja naukowa Monika Namysłowska ; autor Joanna Adamczyk [et al.]. - Stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 852, [1] strona ; 21 cm.
(Monografie Lex)
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama a oprogramowanie komputerowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie); • reklama a ochrona własności intelektualnej (reklama naśladowcza, body image advertising); • reklama wybranych towarów i usług (reklama podgrzewanych wyrobów tytoniowych, reklama żywności dla dzieci, reklama suplementów diety, reklama leków biologicznych); • dochodzenie roszczeń (praktyczne aspekty postępowania sądowego, ochrona zbiorowych interesów konsumentów, reklamowa samoregulacja); • problemy interdyscyplinarne (psychologia a model konsumenta, psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych, nadużycie pozycji dominującej na rynkach reklamy internetowej, przejrzystość w reklamie politycznej). Publikacja jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów oraz dla przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.[books.google.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Filozofia reklamy : historia, psychologia, techniki / Magdalena Napierała. - Kraków : Wydawnictwo Petrus, copyright 2012. - 207, [1] strona : ilustracje ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej