Zachowania konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia Naukowa
(3)
Autor
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Maison Dominika
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Wawrzyniak Agata (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(4035)
Przyjaźń
(3292)
Rodzina
(2796)
Miłość
(2771)
Literatura polska
(1998)
Zachowania konsumentów
(-)
Tajemnica
(1934)
Nastolatki
(1758)
Śledztwo i dochodzenie
(1746)
Zabójstwo
(1595)
Język angielski
(1556)
II wojna światowa (1939-1945)
(1550)
Relacje międzyludzkie
(1540)
Historia
(1303)
Magia
(1266)
Dzieci
(1265)
Rodzeństwo
(1115)
Uczniowie
(1085)
Zwierzęta
(1051)
Relacja romantyczna
(1046)
Dziewczęta
(1044)
Żydzi
(1010)
Życie codzienne
(1004)
Małżeństwo
(969)
Pisarze polscy
(929)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(827)
Władcy
(819)
Uczucia
(804)
Pamiętniki polskie
(790)
Ludzie a zwierzęta
(781)
Trudne sytuacje życiowe
(779)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(740)
Chłopcy
(736)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(684)
Policjanci
(678)
Uprowadzenie
(678)
Filozofia
(661)
Psy
(660)
Podróże
(657)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(639)
Arystokracja
(622)
Polityka
(612)
Samotność
(608)
Zakochanie
(586)
Sztuka
(584)
Dziennikarze
(570)
Matki i córki
(570)
Sieroty
(560)
Dojrzewanie
(557)
Humor
(549)
Literatura
(535)
Spisek
(533)
Przestępczość zorganizowana
(526)
Śmierć
(520)
Politycy
(512)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Koty
(508)
Wybory życiowe
(498)
Zemsta
(480)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(441)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(438)
Ojcowie i córki
(433)
Zdrada
(432)
Pisarze
(431)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(400)
Dziadkowie i wnuki
(398)
Katolicyzm
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Obyczaje i zwyczaje
(391)
Nauczyciele
(388)
Szkoły
(379)
Wojna
(375)
Władza
(368)
Marzenia
(366)
Poezja polska
(349)
Duchy
(346)
Walka dobra ze złem
(344)
Matura
(341)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(339)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku - nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1 - 1 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 458 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów / Agata Wawrzyniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 251 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Dla ekonomistów, teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej, studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, przedsiębiorców oraz specjalistów z zakresu marketingu.
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej