Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(6)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 9
(1)
Autor
Ariely Dan (1968- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Nowik Krzysztof
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Wiktorow Aleksandra (1952- )
(1)
Wójcik Paweł (psycholog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Niewidomi
(1)
Prawnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4045)
Przyjaźń
(3291)
Rodzina
(2808)
Miłość
(2775)
Literatura polska
(1995)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Tajemnica
(1948)
Nastolatki
(1762)
Śledztwo i dochodzenie
(1757)
Zabójstwo
(1599)
II wojna światowa (1939-1945)
(1560)
Język angielski
(1556)
Relacje międzyludzkie
(1550)
Historia
(1304)
Magia
(1275)
Dzieci
(1269)
Rodzeństwo
(1116)
Uczniowie
(1095)
Dziewczęta
(1056)
Zwierzęta
(1053)
Relacja romantyczna
(1047)
Żydzi
(1013)
Życie codzienne
(1011)
Małżeństwo
(971)
Pisarze polscy
(933)
Wojsko
(915)
Język polski
(879)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(821)
Uczucia
(810)
Pamiętniki polskie
(787)
Ludzie a zwierzęta
(783)
Trudne sytuacje życiowe
(781)
Wojna 1939-1945 r.
(758)
Kultura
(755)
Wakacje
(740)
Chłopcy
(736)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(691)
Policjanci
(684)
Uprowadzenie
(681)
Filozofia
(661)
Psy
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(640)
Arystokracja
(629)
Polityka
(613)
Samotność
(608)
Zakochanie
(589)
Sztuka
(586)
Dziennikarze
(573)
Matki i córki
(572)
Sieroty
(557)
Humor
(551)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(529)
Śmierć
(521)
Politycy
(514)
Poszukiwania zaginionych
(512)
Duchowieństwo katolickie
(510)
Koty
(510)
Dojrzewanie
(501)
Wybory życiowe
(501)
Zemsta
(481)
Psychologia
(473)
Publicystyka polska
(470)
Prywatni detektywi
(469)
Lekarze
(466)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Zamki i pałace
(443)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Dziecko
(439)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(439)
Zdrada
(436)
Ojcowie i córki
(434)
Pisarze
(432)
Przedsiębiorstwo
(424)
Harcerstwo
(423)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Mężczyzna
(408)
Chrześcijaństwo
(406)
Rody
(403)
Dziadkowie i wnuki
(400)
Seryjni zabójcy
(400)
Katolicyzm
(397)
Obyczaje i zwyczaje
(394)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(390)
Szkoły
(387)
Wojna
(376)
Władza
(370)
Marzenia
(366)
Poezja polska
(349)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(346)
Matura
(341)
Wsie
(341)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Komentarz do ustawy
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Kulinaria
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Audiobook
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Nr książki wg "Larix" : 22610.
Książka nagrana w specjalistycznym kodowanym formacie mp3 obsługiwanym przez urządzenie do odtwarzania książek mówionych "Czytak".
Opis z https://biblio.czytak.com.pl/catalog?phrase=22610&date_from=2005-02-09&date_to=2021-10-14.
Książka przeznaczona tylko dla osob niewidomych i niedowidzących dysponujacych Czytakiem.
Autor bestsellerowej Potęgi irracjonalności łączy poczucie humoru z ekonomią behawioralną, aby zagłębić się w prawdziwie nielogiczny świat finansów osobistych i pomóc czytelnikom w zrozumieniu, dlaczego podejmują złe decyzje finansowe oraz przekazać im wiedzę potrzebną do dokonywania lepszych wyborów. Dlaczego gdy za coś płacimy, często odczuwamy niemal fizyczny ból? Dlaczego występowanie w roli własnego agenta nieruchomości może nas słono kosztować? Dlaczego czujemy się dobrze, przepłacając za jakiś produkt, tylko dlatego, że już wcześniej zapłaciliśmy za niego za dużo? W książce Grosz do grosza światowej sławny psycholog, ekonomista behawioralny, Dan Ariely, odpowiada na te intrygujące pytania (i na wiele innych), wyjaśniając, w jaki sposób nasze irracjonalne zachowanie często torpeduje nawet najlepsze intencje w sferze zarządzania naszymi finansami. Wraz z komikiem i dziennikarzem ekonomicznym, Jeffem Kreislerem, Ariely zabiera nas w podróż w głąb ludzkiego umysłu, aby pokazać nam ukryte motywy kierujące naszymi decyzjami dotyczącymi pieniędzy. Ariely i Kreisler analizują szeroki zakres codziennych tematów - od zadłużenia na karcie kredytowej, przez zarządzanie budżetem domowym, po letnie wyprzedaże - aby wykazać, że nasze idee dotyczące dolarów i centów często są błędne i kosztują nas więcej, niż sobie wyobrażamy. Łącząc studia przypadków i anegdoty z praktycznymi wnioskami i poradami, autorzy przedzierają się przez nieświadome lęki i pragnienia leżące u podstaw naszych najgorszych instynktów finansowych i uczą nas, jak zmienić na lepsze nasze zwyczaje związane z pieniędzmi.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1(4) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta : komentarz / Tomasz Czech. - Stan prawny na 1 lutego 2017 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2017. - 627 stron ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
Dla sędziów, adwokatów, radców prawnych i rzeczników praw konsumenta oraz konsumentów.
Kompleksowa analiza przepisów ustawy o prawach konsumenta z uwzględnieniem powiązanych z nimi regulacji kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.5(438) (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wydanie 2 rozszerzone - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 183, [1] strona : rysunki , wykresy ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Na marne / Marta Sapała. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2019. - 284 [4] strony ; 22 cm
(Reportaż)
Mówi się, że z roku na rok marnujemy coraz więcej żywności, a w śmietnikach lądują kilogramy resztek, które mogłyby stanowić pełnowartościowe pożywienie. Wyrzucamy to, co wydaje nam się niejadalne: sterty ziemniaczanych obierków, dziesiątki suchych kromek chleba, resztki jogurtu zalegające na dnie plastikowych kubeczków, obite jabłka, opakowania z przeterminowanym makaronem, którego nie zdążyliśmy ugotować. Ale czy na pewno marnotrawstwo żywieniowe rośnie w tak szybkim tempie, jak straszą nas media? Marta Sapała postanowiła zbadać ten temat. Rozmawia z ludźmi, którzy żywią się tym, co znajdą w śmietnikach, zagląda do kompostowników i kuchennych szafek swoich rozmówców, szpera w kontenerach przy dyskontach spożywczych, oddaje głos ludziom bez domu i tym, którzy oszczędzanie mają we krwi. Odwiedza miejsca, w których powstaje żywność, i te, w których kończy się jej droga. Zagląda do magazynów w supermarketach i bankach żywności. Ludzkie portrety splata ze statystykami i opiniami ekspertów. Nie boi się również podawać w wątpliwość powtarzanych w mediach obiegowych opinii dotyczących marnotrawstwa. „Na marne” to zbiór reportaży o naszych codziennych nawykach i doskonała lekcja odpowiedzialnej konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.64 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : ilustracje ; 23 cm.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13(4-67) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panelu zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci. Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej