Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Naukowa
(2)
Filia nr 2
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(1)
Autor
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Kobieta
(4049)
Przyjaźń
(3299)
Rodzina
(2817)
Miłość
(2775)
Literatura polska
(1997)
Marka (ekonomia)
(-)
Tajemnica
(1951)
Nastolatki
(1768)
Śledztwo i dochodzenie
(1767)
Zabójstwo
(1606)
II wojna światowa (1939-1945)
(1567)
Język angielski
(1555)
Relacje międzyludzkie
(1552)
Historia
(1305)
Magia
(1282)
Dzieci
(1273)
Rodzeństwo
(1125)
Uczniowie
(1091)
Dziewczęta
(1067)
Zwierzęta
(1058)
Relacja romantyczna
(1049)
Życie codzienne
(1018)
Żydzi
(1014)
Małżeństwo
(971)
Pisarze polscy
(933)
Wojsko
(914)
Język polski
(880)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(822)
Uczucia
(814)
Ludzie a zwierzęta
(790)
Pamiętniki polskie
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(783)
Wojna 1939-1945 r.
(759)
Kultura
(755)
Wakacje
(742)
Chłopcy
(740)
Polacy za granicą
(716)
Osoby zaginione
(693)
Policjanci
(689)
Uprowadzenie
(681)
Psy
(666)
Filozofia
(661)
Podróże
(659)
Szlachta
(642)
Boże Narodzenie
(641)
Arystokracja
(629)
Polityka
(613)
Samotność
(609)
Zakochanie
(599)
Sztuka
(586)
Dziennikarze
(573)
Matki i córki
(573)
Humor
(561)
Sieroty
(557)
Spisek
(537)
Literatura
(535)
Przestępczość zorganizowana
(530)
Śmierć
(522)
Koty
(515)
Politycy
(514)
Poszukiwania zaginionych
(514)
Duchowieństwo katolickie
(509)
Dojrzewanie
(502)
Wybory życiowe
(502)
Zemsta
(482)
Psychologia
(473)
Prywatni detektywi
(472)
Lekarze
(469)
Publicystyka polska
(469)
Język niemiecki
(454)
Prawo
(446)
Wychowanie w rodzinie
(442)
Zamki i pałace
(442)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(440)
Dziecko
(439)
Zdrada
(437)
Ojcowie i córki
(435)
Pisarze
(434)
Harcerstwo
(424)
Przedsiębiorstwo
(424)
Turystyka
(419)
Młodzież
(416)
Chrześcijaństwo
(408)
Mężczyzna
(408)
Dziadkowie i wnuki
(405)
Rody
(403)
Seryjni zabójcy
(402)
Katolicyzm
(397)
Obyczaje i zwyczaje
(396)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(393)
Nauczyciele
(391)
Szkoły
(384)
Wojna
(376)
Władza
(370)
Marzenia
(369)
Poezja polska
(351)
Duchy
(347)
Walka dobra ze złem
(347)
Wsie
(343)
Matura
(341)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Fouŕ : wielka czwórka : ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przełożyła Jolanta Kubiak. - Wydanie I poprawione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2024. - 367, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The Fouŕ : the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby - pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej