Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(7)
Czytelnia Naukowa
(13)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 18
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(5)
Autor
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Alszer Magdalena
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Brunson Russell
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gonsior Marek
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grela Joanna
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Harężlak Anna
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Knapp Jake
(1)
Kowitz Braden
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lipa Michał
(1)
Mazurkiewicz Robert (1954- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morawiec-Bartosik Anna
(1)
Najman Marta
(1)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Rickards James
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Walendowicz Michał
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Zborowski Maciej (1983- )
(1)
Zeratsky John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Coaching
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Praca zespołowa
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Biznesplan
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing
(2)
Sukces
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Analiza danych
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bojkot gospodarczy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Business Intelligence
(1)
COVID-19
(1)
Chat GPT-3
(1)
E-konsumenci
(1)
ETF
(1)
Freelancer
(1)
Globalizacja
(1)
Imigranci
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kobieta
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Koszty pracy
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Kultura popularna
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Narcyzm
(1)
Networking
(1)
Nowy produkt
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Podatek
(1)
Podcasting
(1)
Polityka
(1)
Polityka energetyczna
(1)
Polityka militarna
(1)
Polityka obronna
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Produktywność pracy
(1)
Prognozy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychopaci
(1)
Psychopatia
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Religia
(1)
Rola społeczna
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Seksizm
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Stereotyp
(1)
Stereotyp narodowy
(1)
Stopa zwrotu
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka wojenna
(1)
Szwedzi
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uchodźcy
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(2)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Opracowanie
(3)
Reportaż
(3)
Antologia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wyzwoleni : czy freelancing jest dla Ciebie? / Marek Gonsior. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 198 stron ; 24 cm.
Czy ucieczka z etatu jest receptą na sukces? Tak, ale nie dla każdego. Poznaj prawdziwe oblicze freelancingu! Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu. Ponadto pomagam w przygotowaniach do zmiany, podając praktyczne wskazówki dotyczące budowania sieci kontaktów, zdobywania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pielęgnowania marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.102(438)(047) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim, Diversify i Po polsku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko, co musisz wiedzieć o swojej pensji, ale dotąd nie miałeś kogo o to zapytać Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy. Oto książka, która pomoże Ci uzupełnić lukę w Twojej wiedzy dotyczącej wynagrodzenia. Dowiesz się z niej wszystkiego, co warto wiedzieć o własnej pensji. Poznasz różnicę między kwotą brutto i netto, nauczysz się szacować, ile pieniędzy wnosisz do firmy, a także czy wypłacana kwota faktycznie odpowiada Twoim umiejętnościom. Zrozumiesz wszystkie tajemnice paska płacowego, premii, prowizji i nagród finansowych. Przyjrzysz się różnym źródłom informacji o wysokości płac i przeanalizujesz ich rzetelność. Bogatszy o wiedzę z zakresu statystyki i ekonomii, wreszcie odczarujesz dla siebie własne zarobki. Dzięki temu przygotujesz się dobrze do rozmowy o ewentualnej podwyżce lub stawce wynagrodzenia, o jakie możesz realnie powalczyć w procesie rekrutacji. A może stwierdzisz, że zasługujesz na więcej i zdecydujesz się na zmianę pracy lub założenie własnej firmy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.2(438) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.2(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przed kryzysem się nie schowasz. Ale możesz nauczyć się w nim poruszać Czasy nastały takie, że dobre informacje można dziś znaleźć tylko w serwisie pogodowym. Pod warunkiem że dotyczą one pogody na dany dzień, a nie na przykład klimatu, bo jeśli klimat, to zmiana, a skoro zmiana, to raczej nie na dobre... Pandemia, wojna, kryzys klimatyczny, kryzys ekonomiczny, kryzys demokracji, kryzys zaufania do instytucji, kryzys w sektorze ochrony zdrowia, kryzys w edukacji. Z każdej strony: nieszczęścia, recesje, fatalne prognozy. Jak żyć, jak się odnaleźć w tej rzeczywistości i nauczyć się w niej funkcjonować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
Droga do ruiny : tajny plan globalnego kryzysu finansowego / James Rickards ; przełożyl Michał Lipa. - Gliwice : Onepress, 2018 ; 2018 (Larix). - 25 odcinków (długość odcinka : rozdział) ; 323 MB.
Nr książki wg "Larix" : 21876.
Książka nagrana w specjalistycznym kodowanym formacie mp3 obsługiwanym przez urządzenie do odtwarzania książek mówionych "Czytak".
Opis z http://telenpn.home.pl/katalog_larix/index.php.
Książka przeznaczona tylko dla osob niewidomych i niedowidzących dysponujacych Czytakiem.
Metody naukowe można stosować w ekonomii i uzyskiwać dzięki temu świetne wyniki, jednak większość popularnych ekonomistów to nie naukowcy, a dogmatycy. Zachowują się jak politycy, populiści albo propagandyści. Ignorują fakty, które nie popierają ich twierdzeń. Pragną naukowego prestiżu bez zachowania naukowego rygoru. Efektem takich działań są: kiepski wzrost gospodarczy, nieoczekiwane reakcje giełdy i rynków finansowych, a w konsekwencji – światowy kryzys, bankructwa i załamania finansowe.Trzymasz w ręku książkę, która odsłania mroczne tajemnice elit, rządów i polityków. Wiedza w niej zawarta będzie bezcenna w obliczu kolejnego kryzysu, na który już teraz przygotowują się rekiny finansjery. Droga do ruiny wyjaśnia podstawowe procesy zachodzące w gospodarce. Pokazano w niej, jak posłużyć się trzema najważniejszymi nowymi narzędziami badawczymi w tej dziedzinie: psychologią behawioralną, teorią złożoności i wnioskowaniem przyczynowym. Opisano kilka wątków w skomplikowanej sieci XXI-wiecznych rynków kapitałowych. Powstał fascynujący i zarazem przerażający obraz. Niestety, prezentuje on przyszłość niepodobną do niczego, co do tej pory widzieliśmy.
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sklep online w 30 dni / Agnieszka Skupieńska. - Gliwice: Onepress, copyright 2023. - 219 stron ; 21 cm.
U dołu okładki i strony tytułowej podtytuł: Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać.
Zakładanie sklepu internetowego jest jak skręcanie mebli z Ikei. Bez problemu złożymy je samodzielnie i nie potrzebujemy do tego żadnego doświadczenia. Warunek jest jeden - musimy się trzymać dołączonej do mebla instrukcji montażu i upewnić się, że użyliśmy wszystkich zalecanych elementów. Książka "Sklep online w 30 dni" to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę. Jeśli myślisz o tym, by otworzyć e-sklep, z tą instrukcją przejdziesz od myślenia do działania i założysz biznes oparty na solidnych podstawach. Brzmi dobrze? Zatem - do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.511 [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Marek Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
W copyright rok: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023.
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest! Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT - chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy. Możliwości ChataGPT są imponujące. Całą wiedzę, jaką zgromadziliśmy, mamy za jego pośrednictwem na wyciągnięcie ręki, dostępną w kilka sekund. Dysponuje także naszym doświadczeniem i umiejętnościami - zdolnością do researchu, umiejętnościami obliczeniowymi, kreatywnością na poziomie profesjonalnego copywritera. Analizuje i wyciąga wnioski, planuje, tłumaczy zagraniczne teksty, tworzy pisma, odpowiedzi na zapytania, oferty, wpisy na bloga i do mediów społecznościowych. Brzmi jak science fiction? Może. Jednak ChatGPT już tu jest i czeka, aż go zatrudnisz w swojej firmie i pozwolisz mu robić dla Ciebie rzeczy, które zrobić trzeba, a na których zrobienie nie masz czasu, chęci, albo pieniędzy - bo realizację niektórych zadań trzeba byłoby powierzyć zleceniobiorcy. Tymczasem elektroniczny super mózg zrobi je dla Ciebie za darmo. Ta książka podpowie Ci jak namówić Chata GPT, by dla Ciebie pracował.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza, druga i trzecia pomoc we wspólnej sprawie. Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.963.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ETF-y czyli Działasz lokalnie, zarabiasz globalnie : kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora / Michał Walendowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 287 stron : ilustracje, mapy, wykresy (w tym kolor) ; 24 cm.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.763 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Książka
W koszyku
Zdemaskuj go i przejmij kontrolę nad swoim życiem. Psychopaci są wśród nas. Trafiamy na nich w relacjach prywatnych i zawodowych, spotykamy ich na swojej drodze, czasem funkcjonujemy z nimi na co dzień. Często nieświadomie, ponieważ inteligentny psychopata potrafi bardzo dobrze się kamuflować i udawać kogoś, kim nie jest: na przykład przyjaciela lub troskliwego opiekuna. Oczywiście do czasu. W pewnym momencie maski opadają, tamy puszczają i pan P. odsłania przed nami swoją prawdziwą twarz. Zapytany o radę psycholog powie wówczas: "Nie czekaj, uciekaj. Rzuć go i ratuj siebie". Tyle że to nie zawsze jest takie proste. Nie zawsze możliwe. Są sytuacje, w których rozstanie z psychopatą nie jest realną opcją. Bo łączą nas więzi rodzinne, zawodowe albo towarzyskie. Wówczas nie ma innego wyjścia, jak nauczyć się radzić sobie z panem P. Żeby jednak było to możliwe, musimy umieć prawidłowo go rozpoznawać. A co, jeśli pan P. świetnie się kamufluje i potrafi skutecznie mylić tropy podczas testów psychologicznych i kwalifikacji? Na szczęście istnieje jeden niezawodny sposób: możemy go rozpoznać po narzędziach i technikach, które stosuje. Poznanie tych narzędzi, zrozumienie ich mechaniki i konstrukcji daje nam dodatkową broń: możemy stać się sprytniejsi niż pan P., a to najlepsza metoda, by się przed nim chronić. I temu właśnie poświęcona jest ta książka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 616.89 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
“Pięciodniowy sprint” to niezastąpiona książka dla tych, którzy szukają skutecznego narzędzia do rozwiązywania trudnych problemów biznesowych i testowania innowacyjnych pomysłów. Autor przedstawia czytelnikom sprawdzoną metodę przeprowadzania sprintów, które pozwalają skoncentrować się na istotnych aspektach projektu, eliminując chaos i skracając czas potrzebny na osiągnięcie sukcesu. Książka nie tylko wyjaśnia, czym są sprinty, ale również udziela praktycznych wskazówek dotyczących doboru idealnego zespołu oraz efektywnego wykorzystania umiejętności jego członków. Dowiesz się, jak uniknąć pułapek niepewności i wątpliwości, skupiając się na decyzjach biznesowych, które naprowadzą cię na ścieżkę sukcesu. Autor prezentuje różnorodne metodologie sprintu, dostarczając czytelnikowi sprawdzonych narzędzi, które zostały wypróbowane i doskonalone przez społeczność sprinterów. Niezależnie od tego, czy masz przed sobą duże wyzwanie, czy chcesz przetestować nowy pomysł, “Pięciodniowy sprint” oferuje konkretny plan działania, abyś mógł znaleźć trafne rozwiązania w zaledwie pięć dni. Gotowy na skok na wyższy poziom efektywności biznesowej? Ta książka pomoże ci to osiągnąć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.6 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.923.2 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Książka
W koszyku
Sztuka wojny / Sun Tzu, Sun Pin ; przekład: Dariusz Bakalarz. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2021. - 318, [2] strony : mapa ; 21 cm.
Dwa chińskie traktaty zawierające zasady taktyki i strategii skuteczne nie tylko w wojsku, ale również w interesach i życiu osobistym. Niewiarygodne, że zasady i metody konfrontacji z przeciwnikiem znane w odległej epoce i zupełnie innej cywilizacji z powodzeniem znajdują zastosowanie również dzisiaj. "Sztuka wojny" Sun Tzu i "Metody wojskowe" Sun Pina przedstawiają zbiór zaleceń i rad dla każdego, kto dowodzi ludźmi, stawia czoła wyzwaniom i walczy o pozycję dla siebie i swoich podwładnych. Zawarta w tej książce wiedza nie wymaga naukowego przygotowania i jest przystępna dla każdego czytelnika. Słowa chińskich mędrców opatrzone zostały komentarzami zawierającymi wyjaśnienia trudniejszych fragmentów, opisami kontekstu sytuacyjnego i propozycjami zastosowania ich interpretacji w sytuacjach życia codziennego. O skuteczności ponadczasowych chińskich nauk wiedzą azjatyccy politycy, biznesmeni i wojskowi od dwu i pół tysiąca lat. W XX wieku, po przegranej wojnie w Wietnamie, przekonały się o niej również Stany zjednoczone, gdzie od kilkudziesięciu lat wykłada się wiedzę Sun Tzu i Sun Pina na uczelniach wojskowych. Opanowanie skutecznych strategii przydaje się nie tylko na wojnie, ale również na co dzień. Nauki Sun Tzu nadają się do zastosowania w negocjacjach, windykacjach, marketingu, reklamie, sporcie, walce z konkurencją, zarządzaniu ludźmi i obronie własnych interesów.Te traktaty uczą zwyciężać. Książka zawiera dodatkowo 36 forteli oraz metod podstępu i zwodzenia przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli Twoja praca czy też dowolna inna aktywność wymaga kreatywności, a Ty czujesz, że potrzebujesz pomocy w tym zakresie ... oto ona. Kreatywność na 33 sposoby. Odkryj swój twórczy potencjał to poradnik przygotowany przez specjalistę, profesora `kreatologii` i trenera kreatywności, który od lat uczy swoich studentów, jak odkrywać w sobie i rozwijać zdolność twórczego myślenia, a następnie korzystać z niej w działaniu. W krótkich, kilkustronicowych rozdziałach autor opisuje najważniejsze zagadnienia związane z uprawianiem i doskonaleniem kreatywności. Proponuje także ćwiczenia i metody autodiagnozy, dzięki którym `zmierzysz i zważysz` poziom swoich umiejętności twórczych, a także uzyskasz indywidualną perspektywę. A to otworzy przed Tobą szansę, by ruszyć dalej ... wypłynąć na kreatywne wody, na twórcze morza i oceany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie taka Szwecja lagom : 20 mitów o sąsiedzie z północy / Maciej Zborowski. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 231, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Nie taka Szwecja lagom, jak ją malują!
Jakie skojarzenia przychodzą do głowy na hasło "Szwecja"? W kontekście historycznym trudno nie pomyśleć o wikingach albo sąsiadach zza morza, z którymi toczyliśmy kiedyś wojny. A bardziej współcześnie? To zapewne mocne marki: zespół ABBA, superbezpieczne samochody Volvo, a także obecne w domach na całym świecie tanie i proste w montażu meble IKEA. To wreszcie piękne i niezwykle wyzwolone kobiety. Szwecja - niedoścignione marzenie, państwo równości i sprawiedliwości, najbardziej socjalne społeczeństwo Europy, w którym dzięki wysokim podatkom oraz hojnym zasiłkom różnice dochodów są naprawdę niewielkie, a ludzie żyją dostatnio i spokojnie. Szwecja - kraj otwarty na emigrantów...
Jak jest naprawdę? Które wyobrażenia dotyczące naszego zamorskiego sąsiada są faktami, a które należy zaliczyć do kategorii mitów? Czy w opisie Szwecji właściwa jest tonacja czarno-biała? Wszak to także ojczyzna słynnego skandynawskiego designu, który nie szokuje kontrastami, a wręcz przeciwnie. Wszystko - stonowane kolory, naturalne materiały i proste, ale wysmakowane formy - ma koić zmysły. Zimna Szwecja jest więc urządzona ciepło i przytulnie. Tylko... czy na pewno?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(485) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(485) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(485) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej