Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(142)
Forma i typ
Książki
(141)
Publikacje naukowe
(66)
Publikacje fachowe
(56)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(22)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(134)
wypożyczone
(13)
tylko na miejscu
(7)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(30)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(5)
Dział Książki Obcojęzycznej
(4)
Centrum Wiedzy o Tarnowie i Regionie
(3)
Dział Terenowy
(6)
Czytelnia Naukowa
(79)
Filia nr 1
(8)
Filia nr 2
(5)
Filia nr 8
(3)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 12
(3)
Filia nr 13
(3)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 18
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(5)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Bugaj Justyna
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Krakowiak-Bal Anna
(2)
Lipa Michał
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Szafrański Michał
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Ziemiańczyk Urszula
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Beck Ewa
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brunson Russell
(1)
Brzoska Rafał (1977- )
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Busławski Adam
(1)
Buła Piotr
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaż Agata
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekalski Michał
(1)
Czwojdrak Aleksandra
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Dmowska-Pycka Aneta
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Dąbrowska Agata (medycyna)
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Dąbrowski Marek (medycyna)
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Elliot Jay
(1)
Eris Irena (1950- )
(1)
Ewing Jack
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Farrall Cate
(1)
Felis Paweł (1969- )
(1)
Filipiak Beata Zofia
(1)
Fischer Iwona
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Gałusza Marek
(1)
Gałuszka Grzegorz
(1)
Gierusz Barbara (1952- )
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gorzelany Teresa
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grela Joanna
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Górecka Ewa
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hall Katarzyna (1957- )
(1)
Handfield Robert B
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hrywniack Jean-Marie
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jaracz Beata
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jaśko Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(70)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(129)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(140)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(138)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(41)
Menedżerowie
(24)
Przedsiębiorcy
(13)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Doradcy personalni
(3)
Poziom średniozaawansowany
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Handlowcy
(2)
Księgowi
(2)
Nauczyciele
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Studenci
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Audytorzy jakości
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Inspektorzy bhp
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy ds. osobowych
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(31)
Przedsiębiorstwo
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Marketing
(10)
Innowacje
(8)
Motywacja pracy
(8)
Sukces
(8)
Kadry
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Konkurencyjność
(6)
Logistyka
(6)
Organizacja
(6)
Przywództwo
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Analiza finansowa
(4)
Coaching
(4)
Model biznesowy
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Biznesplan
(3)
Branża TSL
(3)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Język angielski
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Płaca
(3)
Reklama
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Transport
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Apple Inc
(2)
Bibliotekoznawstwo
(2)
Business Intelligence
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Dobre praktyki
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Etyka biznesu
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Informatyzacja
(2)
Jakość usług
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kultura
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Ocena pracowników
(2)
Osobowość
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Prawo pracy
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Public relations
(2)
Rachunkowość
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Samorealizacja
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Spedycja
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Szkolnictwo
(2)
Służby mundurowe
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Wsie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Archetyp (psychologia)
(1)
Audyt
(1)
Temat: czas
2001-
(54)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Korea Południowa
(1)
Niemcy
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(40)
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(27)
Monografia
(20)
Materiały pomocnicze
(14)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Reportaż
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Biografia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5844)
Edukacja i pedagogika
(2949)
Literaturoznawstwo
(2655)
Kultura i sztuka
(1157)
Socjologia i społeczeństwo
(1015)
Zarządzanie i marketing
(142)
Medycyna i zdrowie
(1013)
Religia i duchowość
(888)
Psychologia
(880)
Językoznawstwo
(845)
Podróże i turystyka
(784)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(710)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(691)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(607)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(492)
Hobby i czas wolny
(459)
Biologia
(446)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(386)
Rozwój osobisty
(383)
Geografia i nauki o Ziemi
(320)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(319)
Kulinaria
(314)
Kultura fizyczna i sport
(306)
Etnologia i antropologia kulturowa
(293)
Architektura i budownictwo
(230)
Styl życia, moda i uroda
(218)
Filozofia i etyka
(199)
Informatyka i technologie informacyjne
(150)
Fizyka i astronomia
(137)
Nauka i badania
(124)
Inżynieria i technika
(115)
Media i komunikacja społeczna
(110)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(104)
Ochrona środowiska
(83)
Transport i logistyka
(73)
Rolnictwo i leśnictwo
(65)
Dom i ogród
(63)
Archeologia
(56)
Praca, kariera, pieniądze
(56)
Matematyka
(47)
Chemia
(46)
Varia
(5)
Histori
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Klultura fizyczna i sport
(1)
142 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan po polsku / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wydanie III zmienione i uzupełnione. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla osób, które zamierzają samodzielnie opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na działalność rozwojową lub rozpoczęcie działalności gospodarczej.
„Powiedz mi to po polsku" — często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, jak również wskazano kryteria formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana także jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów i kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. [https://cedewu.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Entrepreneurship : how to start and grow your own business" 2019.
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.[lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-310.
Zwyciężaj w biznesie! jest książką pełną cennych porad, dzięki którym nabywasz praktyczne umiejętności i otrzymujesz mapę pozwalającą na uwolnienie potencjału i osiągnięcie każdego celu, jaki przed sobą postawiłeś.Dowiesz się z niej, jak stosować każdą z kluczowych zasad strategii militarnej we wszystkim, co robisz. Nauczysz się, jak myśleć i planować w sposób strategiczny, koncentrować posiadane umiejętności i zasoby, korzystać z możliwości, zabezpieczać się przed komplikacjami, pracować bardziej efektywnie i maksymalizować szanse na sukces. Nauczysz się, jak osiągać zwycięstwo we wszystkim, co robisz. Nauczysz się z niej również, jak wygrywać kluczowe bitwy, takie, które naprawdę mają znaczenie. Dowiesz się, jak w najbliższych kilku latach osiągnąć więcej, niż inni osiągają w czasie całego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Ucz się od mistrza, a będziesz mieć świat u stóp! Kto powiedział, że cokolwiek na świecie jest poza Twoim zasięgiem? Pewnie nie zostaniesz już ani pierwszym kosmonautą, ani odkrywcą Ameryki, ale w gruncie rzeczy możesz osiągnąć niemal wszystko! Kluczem do sukcesu - Twojego i wszystkich innych ludzi - jest edukacja! Badania i wiedza, eksperymentowanie i doświadczanie: to wszystko stoi za sukcesem Donalda Trumpa. To dzięki nim ten ekscentryczny miliarder odnosi sukcesy we wszystkim, czego się dotknie. To nie magia - to twarde dane, chłodne analizy, podstawowe zasady relacji biznesowych i społecznych. W tej książce Donald Trump pokazuje nam, skąd sam czerpie wiedzę i jak wykorzystuje ją na co dzień. Dzieli się swoimi przemyśleniami, odpowiada na pytania zadawane mu na blogu i daje wskazówki swoim ewentualnym naśladowcom. Jeśli chcesz wspiąć się na sam szczyt ekonomicznej (lub społecznej) piramidy, jeśli nie boisz się wyzwań i ciężkiej pracy, jesteś głodny sukcesu i gotów na wiele wyrzeczeń, sprawdź, jak może Ci w tym pomóc Donald Trump. Zobacz, co naprawdę napędza świat biznesu, jak nakreślić skuteczny plan działania i nieustępliwie walczyć o swoje. Odkryj w sobie pasję i pozytywną motywację, stale poszerzaj horyzonty i nikomu nie daj się zastraszyć ani zepchnąć z obranej drogi. A przede wszystkim rób to, co Ci sprawia przyjemność, co stanowi Twoją prawdziwą pasję, co budzi w Tobie dreszcz podniecenia. Podążaj za wskazówkami nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych, a świat stanie przed Tobą otworem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.57 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w projekcie / Sławomir Wawak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 234 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu odpowiadają projektowej rzeczywistości. W praktyce bowiem obserwuje się, że na jakość brakuje czasu. Ważniejsze są przekroczony budżet, niedotrzymany harmonogram czy „gaszenie pożarów”. W podjętych badaniach, których efektem jest ta monografia, skupiono się na poszukiwaniu istniejących rozwiązań oraz wypracowaniu spójnej koncepcji zarządzania jakością w projekcie. Dążono przy tym do integracji różnych szkół zarządzania jakością oraz wielu podejść do zarządzania projektami, aby wyodrębnić dobre praktyki – niezależnie od źródła ich pochodzenia. Zarządzanie jakością w projektach było dotychczas badane wycinkowo, w odniesieniu do wybranych standardów, metodyk, metod lub technik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziesięć lat spędzonych w różnych zakładach pracy najemnej nauczyło go jednego: zakład pracy nie jest miejscem, w którym chcesz się znajdować. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna od naiwnych wizji studenta socjologii, w których praca jawiła się jako celowa i rozumna działalność człowieka. Nic bardziej mylnego. W miejscach, w których się znajdował, widział tylko władzę, taśmową powtarzalność zadań, bezsens wąskiej specjalizacji, eksploatację i – przede wszystkim – różne formy rozkwitającego kretynizmu, który miał dostarczać znaczenia pozbawionym znaczenia czynnościom. Autor popularnego fanpage’a publikujący pod pseudonimem Wiesławiec Deluxe przeszedł przez wszystkie kręgi piekła: od sprzedaży na stoisku z okularami przeciwsłonecznymi, przez prowadzenie wykładów na katolickiej uczelni, pracę handlowca w fabryce zakrętek, aż po różne stanowiska w strukturach korporacji z zachodnim kapitałem. "Każda praca hańbi. Pozdrowienia z późnego kapitalizmu" - książka Wiesławca Deluxe Wiesławiec Deluxe z krytycznym dystansem, dużą dawką abstrakcyjnego humoru i erudycją pokazuje, jak nasze życie można sprowadzić do obrazka narysowanego w Paincie. Bez znieczulenia przedstawia emanacje późnego kapitalizmu i desperackie próby odnalezienia się w systemie, który kreuje bezsensowne bullshit jobs. To książka przeraźliwie śmieszna i absurdalnie smutna. /Nota wydawnicza/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 024 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 02 (1 egz.)
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 02, 02 [Magazyn] (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panelu zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci. Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania oraz kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Dla studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, a także osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie / Grzegorz Zimon. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 140 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia, a także analityków finansowych i przedsiębiorców.
Prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo funkcjonowania przedsiębiorstw zależy od poprawnego zarządzania kapitałem obrotowym. Zarządzanie nim stanowi więc podstawę do podejmowania decyzji krótkoterminowych, jak również kluczowy element w budowaniu strategii długoterminowej w każdym przedsiębiorstwie. Książka „Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie" adresowana jest do wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć rolę kapitału obrotowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem kapitałem obrotowym. W książce szczególnie skupiono się na: • roli kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, • najważniejszych obszarach związanych z zarządzaniem kapitałem obrotowym, • wskaźnikach i metodach oceny zarządzania kapitałem obrotowym, • strategiach zarządzania kapitałem obrotowym. Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Może też być przydatna dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/5:005/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ryzyko ESG jest obecnie jednym z rodzajów ryzyka, którym w debacie publicznej poświęca się wiele miejsca. Jest to uzasadnione koniecznością wypracowania ram systemowych dla zarządzania tym typem ryzyka, które oddziałuje na wszystkich uczestników rynku. Ryzyko ESG jest szczególnie istotne z punktu widzenia wpływu na samorząd terytorialny zarządzający środkami publicznymi i realizujący zadania publiczne, bez których funkcjonowanie społeczności lokalnych nie byłoby możliwe. Obecnie samorząd terytorialny jest w fazie działań dostosowawczych do ryzyka ESG, które znajdują się na różnych etapach zaawansowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3). Zdobądź certyfikat i stań się kimś, kogo nie ruszy żaden projekt: Opanuj zasady inżynierii wymagań Poznaj artefakty i praktyki dokumentowania Dowiedz się, jakie są praktyki w zakresie opracowywania wymagań Wdróż się w proces i strukturę pracy Zorientuj się, jak w praktyce wygląda zarządzanie wymaganiami Ułatw sobie zadania dzięki narzędziom wspierającym Podejdź do egzaminu próbnego (wewnątrz znajdziesz pytania egzaminacyjne, klucz odpowiedzi i ich uzasadnienia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.47 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdego dnia mamy wybór, czy budować zespół, czy nie. Czy przybliżać innych i siebie do sukcesu?. Dziś praca zespołowa to konieczność, a sukces jednostki zależy od ludzi wokół. Nigdy nie było - i nigdy nie bedzie - żeby sukces był zależny od jednej osoby. Lider wskazuje kierunek, ale sam, bez zaangażowanych ludzi dokoła siebie, donikąd nie dojdzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie / Marcin Żmigrodzki. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 273, [1] strona : ilustracje, rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.8(083.1) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny poradnik zawiera szereg wskazówek, które pomogą zrozumieć na czym polega proces tworzenia aplikacji mobilnych krok po kroku, przedstawia inspiracje, technologie i narzędzia, które mogą być przydatne w stworzeniu aplikacji lub gry mobilnej bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Zyskaj przewagę konkurencyjną, zoptymalizuj koszty i usprawnij komunikację się z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.774 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej