Sorting
Source
Catalog of collections
(64)
Form of Work
Książki
(63)
Poradniki i przewodniki
(44)
Publikacje fachowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(62)
unavailable
(4)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(10)
Czytelnia Naukowa
(44)
Filia nr 1
(2)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 18
(1)
Punkt Biblioteczny nr 1
(1)
Czytelnia Naukowa - na miejscu
(4)
Author
Sielicki Leszek
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Żukowski Marcin (marketing)
(2)
Alszer Magdalena
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bajczyk Dorota
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Brunson Russell
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Docker Peter
(1)
Dzieniszewska Agnieszka
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Garlej Piotr
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gonsior Marek
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Harężlak Anna
(1)
Holiday Ryan
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Knapp Jake
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kosiorek Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kotłowska Alicja
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Kowitz Braden
(1)
Koziarz Marta
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kuchciński Marcin
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lenar Paweł
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mazurkiewicz Robert (1954- )
(1)
Mead David (coaching)
(1)
Michalak Katarzyna (marketing)
(1)
Mierzwińska Ewelina
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morawiec-Bartosik Anna
(1)
Najman Marta
(1)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(1)
Oszajca Anna
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rickards James
(1)
Sinek Simon
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Szczepaniak Ewa
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Szudejko Michał
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Walendowicz Michał
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wielgus-Lach Angelika
(1)
Young Scott H
(1)
Zaremba Adam (finanse)
(1)
Zborowski Maciej (1983- )
(1)
Zeratsky John
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Year
2020 - 2025
(57)
2010 - 2019
(7)
Time Period of Creation
2001-
(59)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(64)
Language
Polish
(64)
Audience Group
Przedsiębiorcy
(9)
Menedżerowie
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedstawiciele handlowi
(3)
Handlowcy
(2)
Internauci
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Menedżerowie i menedżerki
(2)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Artyści
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dorośli
(1)
Dyplomaci
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Negocjatorzy
(1)
Niewidomi
(1)
Pracownicy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści i specjalistki ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Urzędniczki i urzędnicy
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura chińska
(1)
Subject
Marketing cyfrowy
(7)
Sukces
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Strategia marketingowa
(5)
Coaching
(4)
Media społecznościowe
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Marka osobista
(3)
Praca zespołowa
(3)
Sprzedaż
(3)
Analiza danych
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
Business Intelligence
(2)
Copywriting
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Google Analytics
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Mentoring
(2)
Obsługa klienta
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Psychologia pracy
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Spotkania i imprezy biznesowe
(2)
Storytelling
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bojkot gospodarczy
(1)
Branża informatyczna
(1)
COVID-19
(1)
Chat GPT-3
(1)
Content marketing
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Czas pracy
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dyplomacja
(1)
E-konsumenci
(1)
ETF
(1)
Egoizm
(1)
Ekonomia
(1)
Energetyka
(1)
Event marketing
(1)
Film
(1)
Filozofia
(1)
Fotografie
(1)
Freelancer
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel
(1)
Imigranci
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Integracja pracowników
(1)
Internet
(1)
Internet marketing
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kobieta
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja strategiczna
(1)
Subject: time
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(8)
Chiny
(3)
Japonia
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Szwecja
(2)
Europa
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Izrael
(1)
Korea Południowa
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(1)
Świat
(1)
Genre/Form
Poradnik
(51)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(3)
Reportaż
(3)
Dane statystyczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Traktat
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(29)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Psychologia
(12)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Rozwój osobisty
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
64 results Filter
Book
In basket
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych Na czym bazują techniki analizy danych Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków / Dorota Bajczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 335 stron ; 21 cm.
Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT. Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik - filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej - bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości? Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie - zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 305-055.2 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 305-055.2 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. 316.3 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce liczba atomowa i masa atomowa litu: 3; 62941.
Na grzbiecie nazwa wydawcy oryginału: C. Hurst Ltd.
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej. Oto pasjonująca opowieść o technologii, dzięki której świat zupełnie się zmieni. Książka skupia się na znaczeniu litu i jego właściwościach istotnych dla środowiska, gospodarki i geopolityki. Przedstawia też historie upartych wizjonerów i przedsiębiorstw, które z rodzinnych biznesów przekształciły się w potężne korporacje, a także dzieje sekretnych sojuszy, podejrzanych układów i rozwijającej się brutalnej rywalizacji. Dogłębnie opisano tu rynek tego metalu i jego głównych graczy: Chin, USA, Australii i Argentyny. Pokazano zagrożenia związane z wydobyciem i przetwarzaniem litu, takie jak szkody środowiskowe, konflikty społeczne czy korupcja. Nie zabrakło prawdopodobnych scenariuszy rozwoju technologii baterii i alternatyw dla litu, takich jak magnez i wodór. Ta świetnie napisana, inspirująca książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką transformacji energetycznej świata.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 621.35 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Traffic secrets : the underground playbook for filling your websites and funnels with your dream customers. Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business. Na okładce: Bestseller "New York Timesa" i "Wall Street Journal".
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 658.8 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tytuł oryginału: Empowered : ordinary people, extraordinary products.
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego. Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy! Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, które odnoszą sukcesy Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członków zespołów produktowych. Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktów i strategii produktowych. Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania. Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005.8 (1 egz.)
Book
In basket
W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005.32 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The shallows : what the Internet is doing to our brains.
W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2025. W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami.
Książka "Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg" autorstwa Nicholasa Carra, uhonorowana nominacjami do Nagrody Pulitzera i nagrody literackiej PEN Center USA w 2011 roku, stała się międzynarodowym bestsellerem przetłumaczonym na ponad dwadzieścia języków. Carr podejmuje w niej odważną i głęboko przemyślaną analizę wpływu internetu na nasze myślenie i działania. Sugeruje, że w erze cyfrowej nasze możliwości refleksji i zdobywania mądrości są coraz bardziej zagrożone. Internet, choć stworzony jako narzędzie służące ludziom, zmienia nasze życie do tego stopnia, że nasze sposoby koncentracji i komunikacji stają się coraz bardziej powierzchowne. Carr przyrównuje ewolucję intelektualną współczesnego człowieka do myśliwych i zbieraczy, którzy poruszają się po cyfrowym lesie pełnym informacji. W USA jego książka stała się przedmiotem gorącej debaty, angażując wiele prestiżowych głosów ze świata publicystyki i wydawnictw. Autor przekonuje, że zrozumienie roli internetu w naszym życiu jest kluczem do przewidywania przyszłości naszego gatunku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 077 (1 egz.)
Book
In basket
Żyjemy w zglobalizowanym świecie, w którym odległości między partnerami w rozmowach zdaje się wyznaczać jedynie prędkość łącza internetowego i ewentualnie różnica czasu. Jednak to tylko pozory. Istnieje jeszcze jedna, w pierwszym momencie niewidzialna, a w rzeczywistości kluczowa przeszkoda, która, o ile do jej forsowania podejdziemy nieumiejętnie, może pogrzebać szanse na skuteczną współpracę administracyjną i biznesową z cudzoziemcami. Ta przeszkoda jest zbudowana z różnic kulturowych. W płaskim świecie, w którym współdziała ze sobą tak wielu ludzi z różnych stron świata, nie ma bardziej krytycznego i zarazem skomplikowanego tematu niż negocjacje i współpraca międzykulturowa. Obojętnie, czy strony określają cenę, warunki kontraktu, przekonują się nawzajem do kooperacji, określają budżet lub przełamują poważny impas znajomość odmienności cechujących daną nację odgrywa nieocenioną rolę. Jeśli zatem mamy być efektywni jako organizacje i jako jednostki działające w ramach tych organizacji, musimy się nauczyć myśleć i negocjować globalnie. Menedżerze, negocjatorze, szefie firmy, dyplomato, przedstawicielu administracji publicznej! Ta książka przygotuje Cię do prowadzenia rozmów z przedstawicielami nieznanych Ci kultur. Podpowie, jak reagować na różnice występujące między uczestnikami spotkania, i pomoże osiągnąć sukces, a tym samym przyczyni się do umocnienia cennej międzynarodowej współpracy [opis wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Jak wrócić na właściwe tory i myśleć prokliencko? Jak przekonać zespół, że to my jesteśmy dla klienta, a nie odwrotnie? Przede wszystkim trzeba sobie na nowo uświadomić, że nie działamy w oderwaniu od rzeczywistości. Po drugiej stronie, po stronie zleceniodawcy, także są ludzie ― to z nimi i dla nich pracujemy. Jeśli wyjdziemy od tego przekonania, będziemy w stanie pomóc sobie i swojemu zespołowi podejść do problemów z właściwym nastawieniem. Wiedza merytoryczna, doświadczenie, certyfikaty i sprzęt, na którym pracujemy, są bowiem ważne. Jednak wciąż ― klient jest najważniejszy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób na nowo przekonać do tego siebie, pracujących dla Ciebie ludzi i... oczywiście Twoich klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005.8 (1 egz.)
Book
In basket
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 658.8 (1 egz.)
Book
In basket
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może. Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i ― co najważniejsze z Twojego punktu widzenia ― można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby - pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 616.89-008.44 (1 egz.)
Book
In basket
Wyzwoleni : czy freelancing jest dla Ciebie? / Marek Gonsior. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 198 stron ; 24 cm.
Czy ucieczka z etatu jest receptą na sukces? Tak, ale nie dla każdego. Poznaj prawdziwe oblicze freelancingu! Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu. Ponadto pomagam w przygotowaniach do zmiany, podając praktyczne wskazówki dotyczące budowania sieci kontaktów, zdobywania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pielęgnowania marki osobistej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 331.102(438)(047) (1 egz.)
Book
In basket
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim, Diversify i Po polsku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Book
In basket
Od dawna wiadomo, że do większości skutków prowadzi mała liczba przyczyn. To prawo nazywamy zasadą 80/20 i jeśli umiemy z niego skorzystać, osiągamy bardzo dużo kosztem relatywnie niewielkiego wysiłku. A teraz wyobraź sobie, że poza zasadą 80/20 istnieje jeszcze sporo innych opisanych przez naukę uniwersalnych zasad, któ,rym podlega sukces w biznesie. Ta intrygująca i bardzo nietypowa książka jest ró,wnocześnie kompendium wiedzy o tym, co o biznesie ma do powiedzenia nauka, a także praktycznym podręcznikiem osiągania sukcesó,w. Znajdziesz w nim odniesienie do wielu akademickich debat i płynące z nich wnioski zastosowane w użytecznych koncepcjach biznesowych. W każdym z 12 rozdziałó,w wyjaśniono jedno lub grupę podstawowych praw, takich jak teoria genó,w biznesu, psychologia ewolucyjna, zasady dynamiki Newtona, paradoks bogacenia się, teoria chaosu czy prawo rosnących zyskó,w. Wszystkie 92 koncepcje ujęte w książce wywodzą się z ustaleń naukowych i wszystkie w znaczący sposó,b wpływają na nasze życie, choć często bywają sprzeczne z intuicją. Poświęć trochę czasu tej książce, a zobaczysz swoją firmę w zupełnie innym świetle.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005.32 (1 egz.)
Book
In basket
Giełda : poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 427, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Poznaj najważniejsze zasady obowiązujące na giełdzie Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały głównie na handlu cukrem i kawą, które docierały na Stary Kontynent z Ameryki. Na XIX-wiecznej giełdzie w USA królowały spółki kolejowe. Aktualnie warszawska Giełda Papierów Wartościowych umożliwia między innymi inwestowanie w firmy produkujące gry komputerowe i rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Czasy się zmieniają, jednak najważniejsze reguły rynku giełdowego pozostają stałe. I właśnie o nich opowiada ta książka. Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny. Indeksy giełdowe Obligacje Akcje Instrumenty pochodne ETF-y Kontrakty terminowe Opcje Produkty strukturyzowane Analiza wykresów Ryzyko i dywersyfikacja Średnia ocen
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 336.764/.768(438)(07) (1 egz.)
Book
In basket
Dla osób korzystających z internetu i mediów społecznościowych, a także fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 347.78(438) (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again